Aşk Bana Göre Değil

692 32 1
                                    

Asyaya baktığımda 'A bu arada Berkin arkadaşı Aras arabayı başka biyere parketmeye gitmişti ' dedi ve bana mahcup bi şekilde gülümsedi bende oturduğum yerden kalkmadım ve tekrar başımı yukarı kaldırarak Arasa baktım 'Anladım peki başka tarafa oturunca zihinsel sıkıntı mı cekiyorsun dedim ve hafifçe gülümsedim tabiki bu gülümseme onu sevmediğimi belli edecek bi gülümsemeydi. Oda bana yaklaşıp' hayır ordan şu karşıdaki güzel kızı kesiyorum 'dedi ve yanımdaki sandalyeyi biraz bana doğru yaklaştırdı' neyse böyle bakınca da gayet güzel bi kız 'dedi ve gülümsedi kız da onu kesiyordu. Kız o kadarda güzel değildi yani bence kıskandığımdan değil tabiki de ama sevmedim işte. Aras kumral mavi gözlü hafif kaslı aa tamam fazla kaslı ve uzun boylu birisiydi ki havalı bi tipi vardı itiraf etmek gerekirse . Aman be banane dedim yine içimdeki sesi susturarak.Kendini beğenmişin biri ne olacak. Berk konuşmaya başlayınca birden daldığım düşünceden uyandım. 'Ne içiyoruz?' Asya 'Bi cafe mocha sen' dedi bana dönerek 'Bende cafe mocha' dedim ve gülümsedim. Arasa baktım o da karşıdaki kıza gülümsüyordu Berke dönerek 'Ben karşıdaki kızı yedim içtim karnım doydu, ama yinede bende bi caffe americano alırım ' Asya ve Berk gülmeye başladılar Arasa dönerek 'Oda seni yiyor zaten' dedim. Aras bana baktı ve sembolik bi gülümsemeyle 'Haklı baklava seviyorsa demekki' dedi ve kaslarını gösterecek şekilde gerildi. Harbiden iyiydi sonra olayın farkına vardım geri suratına bakarak 'Baklava seviyor olması sadece seni keseceği anlamına gelmez baklavası olan herkesi keser yani gerilme' omzuna vurarak gülümsedim ve önüme döndüm biz konuşurken siparişler gelmişti ve Asya gil bizim konuştuğumuzun farkında bile değillerdi. Birbirlerine sarılmış konuşuyorlar ve gülüyorlardı. Aras onlara bakarak 'Çok yapmacık ve sinir bozucu' diyerek kafasını iki tarafa salladı Asya gile baktığımda gerçekten mutlulardı ve hiçte sinir bozucu değildi. 'Hiçte bile' yüzüne bakmadan konuşmuştum kaşıkla mochanın köpüğüyle oynayarak. 'Aşk bana göre değil sadece kızları seviyorum' dedi ve pis pis sırıttı. Tam sana göre bi cevap dedim mırıldanarak.Biz konuşurken yağmur yağmaya başlamıştı saat sekize geliyordu. Toparlanıp çıktık Berkin motorsikleti vardı Asya onunla benimde Arasla gitmemi söylediler. Mecburen bu yağmurda takside beklemeye niyetim yoktu. Berkle ve Asyayla görüşüp Arasın arabasına bindim.Aras bana yandan bi bakış atıp 'ee nereye' diye sordu evimi tarif ettim ve arkama yaslandım. 'Sürekli böyle susacak mısın? anlat bakalım kendini deniz kızı ' Deniz kızı mı?

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin