+16 (macar)
Zilele urmatoare au trecut repede si fara incidente ,copii se cumportau minunat si nu avusasem nici o problema cu dm Dorian.
Azi era duminica si dm Dorian isi petrecea timpul cu copii asa ca eu nu prea aveam ce face ,decat sa stau in camera mea si sa citesc .
Asta si faceam cand cineva a ciocanit la usa .
-Intra !am strigat din pat
-Wow ,asta da camera !a spus Liviu intrand pe holul dintre camera si living
-Buna dimineata!Ce cauti aici?
-Buna dimineata si tie ,am venit sa te intreb daca ai planuri !intreba trecandu-si o mana prin parul negru.
-De ce?
-Pai.....a...daca nu ai ma gandeam sa mergem la un picnic?
-Sigur!, am spus entuziasmata
-Serios ?Adica ,bine atunci plecam!Te astept in masina ,la poarta!
-OK!
Liviu a iesit zambind timid din camera ,iar eu m-am indreptat catre dulap .M-am uitat prin haine.Mi-a sarit in ochii rochita mea albastra cu spatele gol ,dar afara era prea frig asa ca mi-am luat o pereche de blugi stramti cu o bluza alba cu decolteu in v si un sacou alb ,iar in picioare o pereche de balerini .Mi-am prins parul castaniu inchis intr-o coada si m-am fardat usor, cat sa-mi scot in evidenta banalii ochii caprui stersi ,care niciodata nu imi placusera .
Mi-am luat poseta de pe scaunul de langa pat si am coborat la parter.Domnul Dorian se uita impreuna cu copii la desene in sufragerie .
Am intrat usor si imediat toti trei s-au uitat la mine .
-Pleci ?intreba Dm Dorian scanandu-ma din cap pana in picioare
-Da ,am primit o invitatie la un picnic !
-A da?Cu cine ?intreba el, tonul devenind mai rece.
-Cu paznicul ,Liviu .
Angi rase si sari in sus batand din palme.
-Ura ,Any are un iubit !
-Nu e iubitul meu !
Nu e iubitul ei ! am spus eu si Dm Dorian in acelasi timp
Copii au chicotit ,iar eu am rosit.
Sfinte ,ce il interesa ?!
-Dar tati, iese la o intalnire !spuse Angelo
-Nu e o intalnire !Sau e !?ma intreba Dm Dorian tintuindu-ma cu privirea
La naiba!
-Pai...nu,sigur ca nu !am raspun imediat speriata de ce ar putea crede
Ei si pana la urma de ce imi pasa ce crede el ?!
-Bine !sopti Dm Dorian nu prea convins apoi se intoarse la televizor.Distractie placuta!
Copii ma privira zambind o clipa ,apoi se intoarsere la Omul paianjen .Am iesit din camera expirand usurata.Ma simtitsem ca intr-un interogatoriu.
Am iesit din casa si m-am indreptat spre poarta .In spatele ei era o masina de teren argintie .Wow ,dragut salariu mai are !
-Gata?intreba Liviu deschizandu-mi portiera masini.
-Da ,apropo draguta masina !
Liviu a zambit.
-E luata in rate.Mama a zis ca ma strange de gat ,dar acum stiu ca a meritat !
-Aaaaa......cand ai luat-o ?
CITEȘTI
Babysitter for vampire
VampiriAnastasia Green ,o fata simpla din suburbii ,a ajuns la numai 30 de ani una dintre cele mai apreciate avocate din New York .Lucreaza la cea mai buna firma de avocatura din tara, Spelt&Garder Asociation .Are bani ,putere si pe-deasupra este logod...