Cand in cele din urma am aterizat pe Aeroportul International din NY,era deja miezul zilei celei de-a doua zi .Mersem toata noaptea cu avionul ,dar nu putusem sa inchid un ochii.Am iesit din aeroport si m-am indreptat spre primul taxi pe care l-am gasit .
-Ati fost in vacanta ,domnisoara ?intreba el pornind masina
-Intrun fel da !am soptit pierduta privind pe geam.Cladirile mari si orasul aglomerat mi se pareau naturale in comparatie cu linistea si pacea din Romania .
-Ma scuza-ti ca va intreb ,dar v-am mai vazut undeva ?spuse taximetristul in varsta de vreo 50 de ani zambindu-mi cald de parca ne cunosteam de o viata.
-Ma indoiesc !am soptit sec .
Americani erau cunoscuti pentru firea lor rece.Cum facusem eu de nimerisem taman acum un taximetris vorbaret ?
-Ba sigur v-am mai vazut ...cine stie .....
Am oftat.Probabil ca ma stia de la televizor ,de scandalul cu nunta ,sau de la numeroasele mele cazuri in care clienti erau persoane publice .Vazand ca nu m-a dau in vorba cu el a renuntat si si-a vazut de condus .Am ajuns acasa in 40 de minute .Nimic neobisnuit pentru NY .
M-am dat jos din masina ,in timp ce soferul mi-a coborat bagajul .I-am platit cursa ,apoi a plecat ,privindu-ma tot confuz .Pana maine s-ar putea sa isi aminteasca,dar ma indoiesc ca ne vom mai vedea .Am urcat scarile spre apartamentul luxos din Manhattan ,locul in care ar fi trebuit sa stau impreuna cu Erick daca el nu ar fi fost un sobolan .Am intrat pe usile albe mari si m-am indreptat spre lift.La ora asta nu mai era decat personalul prin jur .Am intrat in lift si am apasat mansarda .Liftul a inceput sa urce si o melodie lina a inceput sa se auda in difuzoarele din spatele meu .Desi toate astea imi era cunoscute ,nu simteam ca sunt acasa .In mintea mea terifiata ,acasa inca insemna cuibarita in bratele lui Dominik cu Angelo si Angi in ale mele.Plecasem de cateva ore si deja muream sa-i strang in brate din nou si undeva intr-un colt negru al minti mele imi doream ca Dominik sa se tina de cuvant si sa vina dupa mine .Nu!!!Mi-am rasucit capul incercand sa uit de tot .
Ping
Usile liftului s-au deschis si am inaintat spre apartament .Am apasat pe clanta si am deschis usa .Normal ca era deschisa ,apartamentul era singurul pe etaj .Totul era filmat si monitorizat si apoi cand am plecat nu m-ai statusem sa inchid usa .Am intat inauntru si lumina s-a aprins .Am trecut prin holul lung ,prin sufragerie,am bagat capul in bucatarie ,apoi mi-am continuat drumul spre camera sau camere .Una dintre ele era plina de vopsea si pensule ,era camera pe care vroiam sa o amenajez pentru primul meu copil .In timp ce priveam peretii portocalii, gandul imi sari la Angelo si Angi. Lor le-ar fi placut ,ar fi pictat-o impreuna cu mine ,apoi am fi asezat toti patru mobila si jucarile .Aproape ca m-am plesnit cand am realizat la ce ma gandeam .Am inchis usa si am intrat in camera mea .....rochia de mireasa zacea si acum pe pat aruncata .Voalul sfasiat stea pe usa dulapului ,iar pantofi erau inca in langa oglinda sparta .Am rasuflat greu ,trecand dea lungul camerei si deschizand usile duble de la balcon . Sunetele claxoanelor au inceput sa se auda tare si aerul rece si poluat mi-a intrat in plamani .Oare o sa ma reobisnuiesc vreodata cu asta ?
Am intrat inapoi si m-am indreptat catre sufragerie .Geanta mea era inca langa usa de la intrare .Am ridicat-o si am scos tableta .Aveam un mesaj nou .L-am deschis cu spaima
Mami de ce ne-ai parasit ?Tata e suparat si nervos ,tipa la toti ......Te rog vin-o inapoi ,te iubim stii ca nu ti-am face rau !
Am simtit lacrimile curagandu-mi pe obraji .O, Doamne cat de tare as fi vrut sa nu intru in acel birou !Cat as fi vrut ca Dominik sa nu fi plecat din camera mea cu o seara in urma .Am azvarlit tableta pe podea fara sa-mi pese daca s-a apart sau nu .M-am lasat sa alunec pe perete usor si mi-am asezat capul in maini .Doamne, de ce trebuia sa patesc eu asta ?
CITEȘTI
Babysitter for vampire
VampiriAnastasia Green ,o fata simpla din suburbii ,a ajuns la numai 30 de ani una dintre cele mai apreciate avocate din New York .Lucreaza la cea mai buna firma de avocatura din tara, Spelt&Garder Asociation .Are bani ,putere si pe-deasupra este logod...