Cap X O seara speciala

10.8K 612 12
                                    

Any Pov 

Am respirat adanc si l-am privit in ochii ,incercand sa nu arat teama care ma cuprinsase .El ma privea manios ,nemultumit 

-Dominik cum m-ai gasit ?am intrebat incercand sa nu ma balbai .

El imi zambi  ,dar  furia nu ii disparuse de pe chip .

-Tu ce credeai Anastasia ,ca daca porti o amarata de cruce celtica ,ma poate opri sa te gasesc ?Ph..crdeam ca esti mai desteapta si apoi nici nu aveam nevoie sa te simt  ca sa stiu unde locuiesti. O fi New York-ul mare ,dar eu obtin mereu cea ce vreau ,inclusiv pe tine !Si apropo scumpo ,crucea aia e o prostie ,ma poate impiedica sa  te gasesc cu ajutorul mintii ,dar mirosul tau nu il sterge ,nici legatura facuta intre noi .

Dominik se apropie usor in timp ce vorbea ,oprindu-se  la cativa cm  de mine .Isi intinse mana ,apuca crucea din jurul gatului si o smulse fara sa clipeasca .

-Patetic !Maria a avut un motiv sa ti-o dea.Ma mir insa ca a facut ceva pentru altcineva  inafara de ea .Oricum ,iubito,  spre deosebire de personajele fictive ,pe mine crucile nu ma afecteaza ,ca si tine si eu sunt  tot o creatie a Domnului  ,chiar daca viata mea e diferita .Iar crucea celtica nu reprezinta nici macar cuvantul Domnului ,deci inafara faptului ca ma enerveaza nu are nici un efect .

Dominik arunca crucea pe podea ,apoi o strivi cu picorul ,ramand doar praf  din ea ,care zbura prin camera .

Imi simteam inima batand cu repeziciune . Ma privi  fix ,apoi isi puse mainile pe umeri mei si fara sa-mi dau seama cand ,ma lipi de perete. 

-Spune-mi Anastasia ,ce credeai ca o sa scapi ,dupa tot ce a fost intre noi ?!Afla ca  nu am de gand  sa te las !

-Ce vrei de la mine ?am tipat speriata ,imaginile cu trupul Mariei  trecandu-mi prin fata ochilor. 

-Nu vreau nimic de la tine ,te vreau doar pe tine !!Iar acum nu am sa mai te scap ,vei fi ca mine !Ochii lui incepura sa straluceasca  ,culoare schimbandu-se din verdele intens in rosu sangeriu .Am scapat un tipat de groaza ,in timp ce el isi apropie gura de gatul meu .

I-am simtit dinti lungindui-se ,devenind ascutiti .Groaza care m-a patrunse  era imobilizanta ,dar cu toate astea stiam ca  trebuie sa-l opresc cumva . Tinandu-mi respiratia si inchizandu-mi ochii am tipat ,printre valurile de suspine si lacrimi .

-Dominik ,te rog ,te rog, nu fa asta !

Dominik se indeparta usor de mine si ma privi in ochii .Privirea lui era inca sangerie si feroce ,dar  usor incepu sa se schimbe .Ochii ii erau din nou verzi si chiar daca parea inca suparat ,acum  era linistit .Isi desprinse mainile  de pe umeri mei .Am simtit ca o sa cad din picoare si ma pregateam sa  lovitura ,cand  prinse in bratele sale .Tremuram toata si suspinam fara sa ma pot opri .El  ma stranse  la pieptul sau si incepu sa-mi mangaie   spatele usor  .

-Shhh nu  iti voi face rau Any ,te iubesc !,imi sopti el sarutandu-mi parul. 

Cuvintele sale ma linistira , dar frica era inca prezenta  .Dominik  ma impinse usor in spate si ma privi in ochi.

-De ce ai plecat ,Any ?De nu m-ai asteptat sa iti explic ?!intreba el privindu-ma  si mangaindu-ma cu blandete. 

Am incercat sa-mi stapanesc suspinele si am soptit. 

-Mi-a......fost frica ! 

Dominik  se incrunta .Imi prinse fata in palme. 

-Asculta Anastasia, indiferent de ce  se intampla ,vreau sa sti ca tu nu esti  in pericol cu mine sau cu copii.Noi te iubim, Any, si niciodata nu ti-am face rau !

Babysitter  for vampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum