HEY TREBUIE SA VA ANUNT CA NU STIU EXACT CAND VOI MAI POSTA ,PENTRU CA CALCULATORUL MEU ARE NISTE MICI PROBLEME SI TREBUIE SA-L DUC LA REPARAT, NU STIU EXACT CAND VA FI GATA DE ACEEA NU STIU CAND VOI REUSI SA POSTEZ,DAR CA SA NU VA LAS CHIAR IN COPAC SI COPACUL IN AER AM PUS SI LA SOTUL MEU BESTIA SI AICI UN PREVIEW ,CA SA VA FACETI O IDEE.
Any Pov
Am respirat adanc si l-am privit in ochii ,incercand sa nu arat teama care ma cuprinsase .El ma privea manios ,nemultumit.
-Dominik, cum m-ai gasit ?am intrebat incercand sa nu ma balbai.
El imi zambi ,dar furia nu ii disparuse de pe chip .
-Tu ce credeai Anastasia ,ca daca porti o amarata de cruce celtica ,ma poate opri sa te gasesc ?Ph..crdeam ca esti mai desteapta si apoi nici nu aveam nevoie sa te simt ,ca sa stiu unde locuiesti. O fi New York-ul mare ,dar eu obtin mereu cea ce vreau ,inclusiv pe tine !Si apropo scumpo ,crucea ea e o prostie ,ma poate impiedica sa te gasesc cu ajutorul mintii ,dar mirosul tau nu il sterge ,nici legatura facuta intre noi .
Dominik se apropie usor in timp ce vorbea ,oprindu-se la cativa cm de mine .Isi intinse mana ,apuca crucea din jurul gatului si o smulse fara sa clipeasca .
-Patetic !Maria a avut un motiv sa ti-o dea ,ma mir insa ca a facut ceva pentru altcineva in afara de ea .Oricum ,iubito spre deosebire de personajele fictive ,pe mine crucile nu ma afecteaza ,ca si tine si eu sunt tot o creatie a Domnului ,chiar daca viata mea e diferita .Iar crucea celtica nu reprezinta nici macar cuvantul Domnului ,deci im afara faptului ca ma enerveaza nu are nici un efect .
Dominik arunca crucea pe podea ,apoi o strivi cu picorul ,ramand doar praf din ea ,care zbura prin camera
Imi simteam inima batand cu repeziciune .Dominik ma privi fix ,apoi isi puse mainile pe umeri mei si fara sa-mi dau seama cand ma lipi de perete.
-Spune-mi Anastasia , credeai ca o sa scapi ,dupa tot ce a fost intre noi ?!Afla ca nu am de gand sa te las !
-Ce vrei de la mine ?am tipat speriata.
-Nu vreau nimic de la tine ,te vreau doar pe tine !! Iar acum nu am sa mai te scap ,vei fi ca mine !Ochii lui incepura sa straluceasca ,culoare schimbandu-se din verdele intens in rosu sangeriu .Am scapat un tipat de groaza ,in timp ce el isi apropie gura de gatul meu .I-am simtit buzele atingandu-l si am tipat .
CITEȘTI
Babysitter for vampire
VampireAnastasia Green ,o fata simpla din suburbii ,a ajuns la numai 30 de ani una dintre cele mai apreciate avocate din New York .Lucreaza la cea mai buna firma de avocatura din tara, Spelt&Garder Asociation .Are bani ,putere si pe-deasupra este logod...