!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

678 29 5
                                    

OH. MY. GOSH. 

I. HAVE. ONE K. READS. 

Ihaveonethousandreads. 

IHAVEONETHOUSANDREADS. 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyouyouthankyouThankyouthankyouthankyouthankyouthankyouthankyou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I can't.....I just....WOW. 

I thought I would get maybe a few reads, no votes..... you know. I just wrote this bc I had some ideas i wanted to write down and now.................

THANK YOU SOOOOOOO MUCH!!! you are all so amazing!

I'm not joking, every time someone votes for this story, or comments, i do a happy dance around my house bc I JUST CAN'T BELIEVE THAT SOMEONE LIKES THIS!!!!!!!!!!! 

THANK YOU SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!


~Elsa

sorry its not an update. :/ 

I'm just so happy and amazed and ecstatic ect, :)))))))))))))))))))))))

Shifting Shadows~a Jelsa Tale (COMPLETED)Where stories live. Discover now