"HAKLISIN FAZLA ALIŞTIM

123 96 23
                                    

1.BÖLÜM

"HAKLISIN FAZLA ALIŞTIM"

Bazen gittiğine inanmıyorum, telefonu alıp seni aramak istiyorum. Sonra duruyorum, gitti ya diyorum beni bırakıp gitti. Güzel günlerimiz oldu hakkını yiyemem. Ondandır susuşum, ondandır herkesi susturuşum. Senin için iyi şeyler söylemiyorlar; yüreğim acıyor, kalbim sıkışıyor. "HAKLISIN FAZLA ALIŞTIM".

Ayrılalı tam bir ay oldu ama sanki bir yılmış gibi geliyor ne acı öyle değil mi? Kirpiklerine kadar sevdiğin adamı nasıl unutabilirsin ki? İyiyim iyi olmalıyım toparlanmaya çalışıyorum, nereye kadar kaçabilirim terk edilmekten bilmiyorum.

Yeni bir gün ; yine sensizlik,yine hüzün. Bir yerden başlamalıyım artık, alışmalıyım yokluğuna beni terk edişine.

Kapının çalmasıyla uykumdan uyandım. İçimden bir sesonu geldiğini söyledi, koşarak kapıyı açtım. Gelen yakın arkadaşım Merve idi. Yüzümdüştü. Bunu fark edecek ki " geldiğime pek sevinmedin galiba" bir süredirhiçbir arkadaşımla konuşmuyordum beni merak etmesi normaldi aslında "hayır bensadece..."gözümden düşen yaşlarla oturma odasına girdim. Merve'nin durumumaüzüldüğü belliydi. "Sen Burak'ı bekliyordun değil mi? O artık yok, Cemre o yok sen burada ağlarken onun hiç umurunda bile değilsin, üzgünüm ama bu böyle. Artıktoparlan ve kendine gel."Merve'nin buraya gelmesindeki amaç beni eski halimegeri döndürmesiydi. Burak'ın bu kadar düştüğünü tahmin bile etmezdim.Toparlanmalıydım. Birden ayağa kalktım "Dışarı çıkalım kafamı dağıtırım hem"dedim. Merve kararıma çok sevinmişti ,onu oturma odasında bırakıp odamahazırlanmaya gittim. (saçımı, elbisemi , takılarımı )özenleseçiyordum,süslenmeyeli uzun zaman olmuştu. Dışarı çıkamam sadece marketegitmem ile sınırlıydı. Odadan çıktığımda kendimi çok güçlü bir kadın gibihissediyordum işte buydum. Oturma odasına girdiğimde Merve'nin ağzından şucümleleri duydum "işte benim arkadaşım"iyi hissediyordum, gülümsedim. Deprasyondan çıktığıma inanamıyordum o kadar çokalışmıştım ki normal geliyordu. Etrafın atmosferi çok güzeldi sadece bir kafedeğildi burası Burak'ın bana çıkma teklifi ettiği yerdi. Siparişlerimiz sorulduğunda"kahve" dedim ama Merve ağzımdan lafı aldı."biz iki limonata, iki pastaistiyoruz" garson gittiğinde neden böyle bir yaptığını anlamadım. Merve'ye birbakış attım "mutfağını gördüm çikolata kapları ve kahve fincanları ile doluyduonları yıkamak çok kolay olmadı açıkçası "kahkaha attım, uzun zamandır ilk defabir şeye katılarak gülmüştüm. Lafa girmem gerekiyordu,zor zamanımda kendimekapanmış kimseyle konuşmak istememiştim."eee Merve Burak benden sonra nasıloldu? Dediklerini gerçekten yaptı mı?" Merve limonatasından bir yudum aldıktansonra "Cemre doğruyu söylemek gerekirse Burak'ın senin kadar üzüldüğünüsöyleyemem, bir hafta geçtikten sonra bir kızla kafede oturuyordu. Ondan sonrabir iki kızlada gördüm. Duyduklarıma inanmakta zorluk çekiyordum. Benim lavaboyagitmem gerekiyor. Hesabı ister misin? Aynadan kendime baktığımda artık toparlanmanınvaktinin geldiğini düşündüm. Masaya doğru gittiğimde, Merve'nin telefonu hemenkaldırdığını gördüm. "ne oldu Merve iyimsin?" Merve 'nin hemen ayaklanmasıtuhafıma gidiyordu. "yok bir şey hadi gidelim" kafenin kapısını açamam ile Burak'ı karşımda gördüm. İşte benim sevdiğimadam karşımdaydı. Merve çok tepkili bir tavır takındı "senin burada ne işinvar? " Burak'ı kafeden uzaklaştırdı ....

AŞKTAN GERİYE KALANLAR❇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin