"Sevgi Herşeyi Yener"

36 33 0
                                    

Merve karşımda güzel güzel yemek yiyip bir şeyler anlatıyordu.  Bende sadece tabağımdakileri karıştırıp duruyordum.
"Kuzum sen niye bir şeyler yemiyorsun" iştah mı bıraktın diyesim geldi. Bunu kaldıramazdım kafamda o kadar çok soru vardı ki ve ben sadece olanları izleyip susmak istiyordum. "Ben odamdayım dinlenmek istiyorum başım ağrıyor biraz, çıkınca kapıyı tam kapat geçen ki vakayı unuttum sanma." Yine umursamaz tavrıyla yemek yemeye devam etti.
Kitap okumaya başladım çünkü başımın ağrısını geçiren tek şey buydu. Aradan 15-20 dakika geçtikten sonra Merve odama doğru yürümeye başladı. Kitabı yere bırakıp uyumuş numarası yaptım. Birisiyle konuşuyordu. "Uyumuş bugün bu işi bitirelim artık"
Burak' ın söyledikleri geldi aklıma Merve bir şeyler karıştırıyordu. Hemen Burak'a mesaj attım "gel çok garip şeyler oluyor,korkuyorum"
Kapı sesi geldi Merve çıkmıştı, odamdan dışarı çıktım evde bir adam vardı,korkutucu bir tipi vardı, üzerime doğru yürümeye başladı. Odama hızlıca girdim kapımı kilitledim. Burak arıyordu, adam kapıyı zorluyordu. "Burak yardım et bir adam var evimde yetiş." Adam kapıyı açmakla uğraşıyordu. Kapının arkasına bir sürü şeyler koymuştum. Adam kapıyı çok zorluyordu. En son bir darbeyle kapıyı açtı. Çok korkuyordum. "Ne istiyorsun benden? Kimsin sen? Ne yaptım ben sana" kolumdan tutup çekiştirmeye başladı. O sırada Burak adamın yüzünü kendine çevirip yumruklamaya başladı. Gittikçe daha hızlı vuruyordu, onu durduramıyordum komşular geldi ayırmaya başladılar,nefes almakta güçlük çekiyordum. Burak bana sarılmaya başladı. Bütün büyü bozulmuştu şimdi hani çok kırgındım ona, hani çok sinirliydim. Tüm herşey gitmişti yerini sadece huzur almıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKTAN GERİYE KALANLAR❇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin