Sabah olduğunu anlamıştım. Sırtım, pencereden sızan güneşin yakıcılığını hissedince, uykum çoktan dağıldı. Annem işe gittiğine göre yine tek kaldım.
Bir türlü bulamadım değneğimi nereye fırlattım. Yatağımın ucunu tutup ileriye kadar elimle kontrol ettim ama yoktu. Aşağı kata değneğim olmadan inmem imkansızdı. Niye lanet olası herşey benim başıma gelmek zorunda anlamıyorum. Üstelik karnımda acıkmıştı.
Küçük bebekler gibi emeklenerek ilerledim. Sonunda elime çarptı. Ve bulmuştum. Ayağa hızlıca kalkıp, aşağıya inmeyi düşündüm. Merdivenleri atlatınca rahat rahat ilerledim. O anda birşey devrildi.
Hemen çöküp elimle dokundum. Saksı gibi şekli vardı. Kenara doğru itip. Sonunda mutfağa kavuşmuştum. Babam ve annemin bana hazırladığı tarafa ilerleyip bir kenara oturup kaldım.
Bazen neden herşey benim başıma geliyo diye çok düşünüyorum. Zaten herşey bundan 6 sene önce başlamıştı...
O kazayı hatırladıkça hep ağlıyordum. Belkide olmasaydı şu halde olmazdım. Hafta sonuydu, ailecek pikniğe gidecektik. Babam, annemle bir yandan tartışıyor, diğer taraftan araba kullanmaya çalışıyordu. İyice ortam gerilmişti. Sanki ikiside zorla oturmuştu o koltuklara.
Annem babama karşı hakaretler etmeye başladığında babam iyice sinirlendi. Arkada kardeşimle sessizce izliyorduk. Hiç bitmeyecek gibiydi. Taa ki çığırışmalar yaşanıncaya dek. Kaza yapmıştık. Arka tarafta öleceğimi hissetmistim bacaklarımı hissetmiyordum. Gözlerimi can acısıyla aralamaya çalıştım kardeşim yan tarafımda kanlar içindeydi. Birden bişey oldu ve dayanamadım gözlerim hafif hafif kapandı.
İşte bundan sonrasını hatırlamıyorum. Kendime gelmeye başladığımda ağzımda takılı olan şeyi elimle çıkardım. Göz kapaklarımın açıldığına emindim. Ama sanki kapalıymış gibi göremiyordum hiç birşeyi.
Ellerimle dokundum ama karanlıkdan başka hiçbirşey belirmedi gözlerimin önüne. Bağırdım, sesim avazım çıkabildiği kadar "Aneeee! Anne duyuyor musun beni ? Annee bişey söyle neden heryer karanlık. Kimse yok mu ? Heyyy" o an beni kendine doğru birisi çekti ve sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH AŞK
Romance"Kokunu seviyorum , göremediğim gözlerini de.." "Aç gözlerini ömrüm, ben geldim"