Sonunda yeni bölümm :)
Babam sonunda sessizliği bozmuştu.
" Bugün neler oldu kim anlatacak, haydi ama sıkılmaya başladım."
" Birşeyin olması mı gerek baba sizle bağımlı bi hayat yaşıyorum hergün evdeyim. Bu sana yapılsa mutlu olur musun ?"
" Tamam neler olduğunu anlayabiliyorum. Şimdi yemeğini yediysen kalkabilirsin."
Sessizce değneğimle yukarı çıktım. Herşey üzerime geliyordu. Evdeki duran eşyalardan farkım yoktu. Bazen gözlerime vuruyordum sanki çalışmayan bir televizyon gibi ama çalışmayacaktı benim televizyonum. Uyuma vaktim gelmişti çok saçmaladım...
Sabah yine aynıydı herşey. Kalktım bağırdım ve kimseden ses gelmiyordu. Biliyordum böyle olacağını, biran önce aşağıya inmeliydim. İnerken mutfaktan ses geliyordu. Korktum bi hırsız olsada ne yapabilirdim ki bu gözlerle. "Hey kim var orda."
"Güzel kızım in aşağı hadi"
" Anne senin işde olman gerekmiyor mu?"
" Bugün işime son verdim. Artık seninleyim. Seninle vakit geçiricez."
" Anne ciddi misin sen?"
" Elbette hadi al şu kıyafetlerini giyin "
"İyi de nereye gidiyoruz?"
" Çok soru sorma yan tarafa gidiyoruz yeni komşularımıza kek yaptım. Sen değilmiydin evde durmaktan sıkıldım diyen haydii"
" Gerçekten mi?" ...
"Evet Asya hadi guzel kızım hadi hazırlanmak için çık sen geliyorum yardım etmeye şu keki servis tabağına koyucam bende."
"Anne yanıma gelsene" usulca anneme sarıldım. Çok mutluydum uzun süre sonra evden çıkıcaktım ve annem benim için işi bırakmıştı. Artık birlikteydik gündüz vakitlerim belki daha iyi olacakti. Annem odama geldiğinde hazırlanmama yardımcı oldu. Saçlarıma şekil vermeye calisti ama nasil oldu bilemiyorum. Umarım iyidir. Yeni komşularımız kör olduğumu anlayacaklar ama deli bari sanmasın.
" Saçımın iyi olduğuna emin misin annecim ?"
"Hiç anneler kızlarının kötü görünmesini ister mi sen cevap ver bakalım."
" Yani elbette istemez "
" Çok güzel oldun Asyam benim"
"Anne nasıl görünüyorum kıyafetlerimden bahsetsene"
" Bak şimdi yaka kısmın beyaz incilerle süslenmiş elbisen gece mavisi renginde ve inanılmaz tatlı oldun. Tabiki saçlarınıda düz topladım sadece. Böyle iste"
" Peki annecim, teşekkürler. Seni çok üzdüm biliyorum anne. Özür dilerim."
" Haydi çok laf yapma. Ver elini aşağı inicez. Olur böyle şeyler."
Evden çıkıp yeni komşularımıza doğru gittik. Kapı açıldığında kadın sanki bizimle yıllardır dostmuş gibi içtenlikle karşıladı. Fiziki olarak nasıl bilemiyorum ama ses tonu ile gözumde cok iyi birisi canlanmisti. Sevmistim onu surekli benimle ilgileniyordu. Annemden yas olarak biraz buyukmus. Akşamüzerine kadar orada sohbet ettik. Sonra bir aksam bizi yemege cagirmak istedigini soyledi. Cocugu falan yokmus. Esiyle birlikte satin almislar bu evi. Cok guzel sohbetin ardindan oradan ayrildik. Annem hafta sonu farkli birseyler yapalim konusunu acti eve gidinceye kadar konustuk karara varamamistik bir turlu..
( sizlerden yorum bekliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH AŞK
Romance"Kokunu seviyorum , göremediğim gözlerini de.." "Aç gözlerini ömrüm, ben geldim"