🌸 السلام عليكم 🌸الواحد و العشرون
أزيكم يا حبايبي عاملين أيه 🌹🌹
يلا نبدأ...
بقلمى/ مريم محمد﴿ بسم الله﴾
أخر حاجة وقفنا عندها أن إسماعيل و سافروا ألمانيا من أجل عملية إسماعيل .....
فى المانيا خصوصاً عند الدكتور چورچ....
چورچ :: هيا بينا يا إسماعيل نعمل الفحوصات اللازمة من أجل العملية ...
إسماعيل:: تمام ... يلا يا سمر ....
چورچ::: لاء إترك مدام سمر معي هنا تستريح ... و انت إذهب مع الممرضة ........ دب الشك و الخوف فى إسماعيل خوفاً على سمر من أن يتركها واحدها مع ذلك العاهر چورچ ...... لان چورچ كان معروفاً بزير النساء
و لا يبالى من تكون هذه الانثى.....
إسماعيل: ؛؛؛:: ليه سمر هتيجى معايا يا چورچ ....
چورچ::: ليه ؟!مينفعش تيجى معاك انت هتعمل فحوصات و لا يجوز دخول أحد غرفة الفحوصات غير المرضى .....إسماعيل برضوا مش مطمئن لچورچ '::::' أمممممم خلاص تعال انت معى ة إترك الممرضة مع سمر تجلس معاها لحد ٱنتهاء الفحوصات ....
چورچ::: إسماعيل مالك يا اخ انت هتعمل الفحوصات متخفش .....
إسماعيل:: ؛ چورچ انت عارف انا خايف من ايه و اوعى تلمسها ..... كل الا سمر يا چورچ ...
چورچ فهم قصد إسماعيل من إنه خايف ان يتعرص لسمر ... بس چورچ طمنة :::: إسماعيل انا اه بحب النساء جدأ و خاصتاً الجمال الشرقى زى زوجتك ... بس متخفش مش هتعرض ليها مهما كانت زوجتك ....إسماعيل خايف برضوا من چورچ عشان شاف فى نظرات عيونه على سمر نظرات خبث .... بس يعمل .... ذهب مع الممرضة الى غرفة الفحوصات ......
سمر كانت جالسة و مش فاهمة حاجة من كلام إسماعيل و چورچ ..... و لا كانت عارفة صوتهم علي ليه ... بس هى قالت هتسأل إسماعيل .......
چورچ جالس و كل نظراته على سمر ونظرات خبث و رغبة .....
سمر لاحظت نظراته التى لا تدل على خير ابداً ..... و حاولت تتحاشة نظراته و عمال تدعى ان الوقت ينتهى بسرعة ....
و بعد نصف ساعة من الوقت أنتهى إسماعيل من الفحوصات و خرج من الغرفة بسرعة البرقة بدون أن يترك ملابس الفحوصات لانه كان يرتديها خايف على سمر .... و أثناء الفحوصات كان تفكيرة كله على سمر و خوفه عليها من چورچ الجائع للنساء ....
و وصل ناحية غرفة چورچ و فتح الباب بطريقة مفزعة فزع كلاً من سمر و چورچ ....
إسماعيل: ؛؛ سمر ٱنتى كويسه .... و ذهب بإتجاها .....
سمر إستغربت خوف إسماعيل......
سمر ::؛؛ مالك يا إسماعيل فى ايه انا الحمد الله تمام ..... طمنى انت عملت إيه فى الفحوصات ...
إسماعيل ::: الحمد الله خلصت الفحوصات .....
:::چورچ كان فاهم إسماعيل و خوفه على سمر منه ..... بس هو تواعد مع ذاته إنه ينال سمر مهما كانت الظروف ... بس مش دلواقتى يا إسماعيل هخليك تثق فيا إنك تسيب سمر معايا ..... حتى لو طولت المدة .....
أنت تقرأ
حكايتى مع الزمن 💔
General Fictionصعب اوى لما تحب حد و تدوبوا فى بعض و ما تقدروش تبعدوا عند بعض بس الزمن له رأى تانى هو الوصول احد الطرفين للتضحة من اجل الطرف الاخر 💔