Jungkook POV
Ηταν απογευμα και ο ουρανος ηταν πολυ ωραιος ετσι αποφασισα να βγω εξω απο το δωματιο και να παω εξω να τον δω.
Εκατσα στο καροτσακι μου και βγηκα απο το δωματιο προχορουσα στους διαδρομους και εβλεπα ζευγαρια να αγκαλιαζοντε και να κρατιουντε χερακι χερακι.
Εσκυψα το κεφαλι μου και βγηκα εξω ηταν τοσο ωραιος ο ουρανος μακαρι να ειχα και εγω καποιον να το εβλεπα μαζι του, αλλα ποιος θα ηθελε να ειναι μαζι με ενα αναπυρο αγορι που ειναι μουγκο και δεν μπορει να μιλισει σε κανεναν.
Με αυτες τις σκεψεις αποφασισα να μπω μεσα σταματισα για λιγο και τοτε ενα μικρο κοριτσακι επεσε κατω και αρχιζε να κλεει.
Δεν ηξερα τι να κανω ετσι την πηρα στην αγκαλια μου και σταματισε να κλεει. Πρωτη φορα μου τυχενει κατι τετοιο, της χαμογελασα και μου χαμογελασε.
Ηταν τοσο γλυκια τοτε ειδα ενα κοριτσι να ερχετε προς το μερος μου.
<<Χιλια συγγνωμη!!! ξερεις ποσο ανησυχησα;>>
Πηγε να την παρει αλλα η μικρη δεν με αφινε απο την αγκαλια της. Της χαμογελασα και τοτε την πειρε.
<<Συγγνωμη για την ενοχληση ειλικρινα συγγνωμη>>
Της εκανα νοημα με τα χερια μου οτι δεν πειραζει και μου χαμογελασε.
<<Τι ειναι;>>
Ειπε το κοριτσι στην μικρουλα και αυτη ηθελε να ερθει στην αγκαλια μου .
<<Yung δεν πρεπει να ενοχλουμε τους αλλους>>
Της ειπε και η μικρη στεναχοριθικε. Της εκανα νοημα οτι δεν με πειραζει και μου χαμογελασε. Καταλαβε οτι δεν μπορω να της μιλισω και δεν την πειραξε καθολου.
Η μικρη ηταν ετοιμη να κλαψει και τοτε της εδωσα το χερι για να της υποσχεθω οτι αμα την ξανα δω θα την ξανα αγκαλιασω.
Μου εδωσε το χερακι της και μου χαμογελασε της χαμογελασα και μου εδωσε ενα λουλουδακι. Της χαιδεψα τα μαλλακια της και μου χαμογελασε γλυκα.
Το κοριτσι μου χαμογελασε και πηρε την μικρη στην αγκαλια της.
<<Σου υποσχομαι οτι θα ξανα ερθω ενταξει;>>
Της κουνισα το κεφαλι μου και μου χαμογελασε. Εφυγε και χαμογελασα.
Τοτε ενα αγορι επεσε κατω και πηγα να τον βοηθισω. Του εδωσα το χερι μου και σηκοσε το κεφαλι του μα μολις τον ειδα.... η καρδια μου αρχισε να χτυπαει δυνατα ειχε ωραια χρυσα μαλλια και ηταν πολυ ομορφος και αρχιζα να κοκκινιζω.Μου επιασε το χερι και σηκοθικε επανω.
<<Σε ευχαριστω>>
Μου ειπε και μου χαμογελασε του χαμογελασα και εγω.
<<Μηπως θες να σε βοηθισω;>>
Του κουνισα το κεφαλι μου και μου χαμογελασε. Πηγα να φυγω αλλα το καροτσι δεν προχορουσε μαλλον χαλασε. Ηρθε κοντα μου και με πηρε στην αγκαλια του εγω κοκκινισα και με αφισε να κατσω σε ενα καθησμα. Πηγε σε μια νοσοκομα και ειπε να φερουν ενα αλλο καροτσακι.
Οσο μιλουσε εγω κοιτουσα το προσωπο του ειναι τοσο ομορφος γυρισε και μου χαμογελασε και του χαμογελασα και εγω ντροπαλα. Ηρθε κοντα μου και με πηρε στην αγκαλια του κοκκινισα και με πηγε στο δωματιο μου.
Με αφισε στο κρεβατι και με σκεπασε. Αρχιζα να κοκκινιζω και εσκυψα το κεφαλι μου το καταλαβε και μου χαμογελασε.
<<Εισαι πολυ γλυκουλης οταν ντρεπεσαι!!!>>
Μου ειπε χαμογελαστα και κοκκινιζα πιο πολυ. Πηρα το μπλοκ ζωγραφικης και αρχιζα να ζωγραφιζω.
<<Τι ζωγραφιζεις;>>
Μου ειπε του εδειξα την ζωγραφια μου και μου χαμογελασε. Μου χαιδεψε τα μαλλια και του χαμογελασα.
<<Αααχ ξεχασα να σου σιστηθω το ονομα μου ειναι Kim Tae Hyung εσενα πως σε λενε;>>
Μου ειπε και του εγραψα το ονομα μου.
<<Jeon Jeongguk, χαρηκα γα την γνωριμια εχεις πολυ ωραιο ονομα Jungkook!!!>>
Μου ειπε και του χαμογελασα. Γυρισα σελιδα και συνεχειζα την ζωφραφια μου εκατσε διπλα μου και με εβλεπε ειναι τοσο ομορφος. Εκεινη την στιγμη μπηκε μεσα μια νοσοκομα και μας εφερε ενα καινουργιο καροτσακι.
<<Σας ευχαριστουμε>>
Ειπε ο Taehyung και μου χαμογελασε πηγε να φυγει αλλα τον επιασα απο την μπλουζα και του εδωσα την ζωγραφια.
Με πλησιασε και με φιλισε στο μαγουλο πρωτου βγει μου εδωσε αλλο ενα γλυκο χαμογελο και εφυγε.
Πρωτη φορα με φιλισε καποιος. Επιασα το μαγουλο μου και χαμογελασα ντροπαλα.
Θα ηθελα πολυ να τον ξανα δω. Πρωτη φορα μου μιλισαν τοσο γλυκα και συγκεκριμενα ο Taehyung. Ντραπηκα και κοιταξα εξω απο το παραθυρο τα ματια μου εκλειναν ετσι με πηρε ο υπνος.
ESTÁS LEYENDO
True Love ~Taeguk~
FanficΔεν το περιμενα οτι αυτο το αγορι θα με ερωτευτει. Οταν τον εβλεπα τον ερωτευομουν ολο και πιο πολυ και νιωθω πολυ χαρουμενος που ηρθε στην ζωη μου.