Taehyung POV
Ειμαι στην κουζινα και προσπαθω να φτιαξω μπισκοτα για τον Jungkook. Δεν ξερω να μαγειρευω η να κανω γλυκα αλλα ηθελα πολυ να του φτιαξω.
Ειχα γιεμισει αλευρι και ο παγκος ηταν λιγο χαλια αλλα δεν πειραζει.
Εβαλα απο πανω τους κομματια σοκολατας και τα εβαλα στο φουρνο ελπιζω να βγουν καλα. Καθαρισα τον παγκο γιατι αμα το εβλεπε ετσι ο Jin hyung ποιος τον ακουει μετα.
Καθαρισα το προσωπο μου και πηγα στο δωματιο μου να αλλαξω. Σκεφτομαι συνεχεια τον Jungkook, τον ερωτευομαι περισσοτερο και θα ηθελα να τον αγκαλιαζω και να τον φιλαω συνεχεια.
Κατεβηκα τα σκαλια και πηγα κατω για να δω πως ειναι τα μπισκοτα ηθελαν λιγο ακομα ψισιμο, πηγα και εκατσα στον καναπε.
Εκλεισα τα ματια μου και φανταστικα το χαμογελο του φανταστικα να τον ειχα αγκαλια και να τον φιλαω.
Μετα σηκοθικα και πηγα να δω τα μπισκοτα. Ηταν ετοιμα οποτε τα εβγαλα.
Μιριζαν τοσο ωραια πηρα ενα μικρο χαρτινο σακουλακι και εβαλα μεσα τα μπισκοτα.
Πηρα τα κλειδια μου και πηγα στο νοσοκομειο. Εφτασα στο δωματιο του και μπηκα μεσα. Τον ειδα να κοιταει το παραθυρο ειναι τοσο γλυκος.
Γυρναει και με βλεπει μου χαμογελαει και πηγα να τον αγκαλιασω μου ελυψε πολυ. Εκατσα στο κρεβατι και του εδωσα την σακουλα.
<<Αυτο ειναι για εσενα!!!>>
Του ειπα ανοιξε την σακουλα και ειδε τα μπισκοτα με αγκαλιασε και μου χαμογελασε. Aααχ αυτο το χαμογελο του ειναι τοσο γλυκο.
Εβγαλα απο μεσα ενα μπισκοτο και το εδωσα να το φαει.
<<Πως ειναι;>>
Χαμογελασε και μου εδωσε να δοκιμασω. Οταν το δαγκοσα δεν το πιστευα ηταν... τελειο πρωτη φορα εκανα μπισκοτα και βγηκαν ωραια.
<<Τα εκανα για εσενα>>
Του ειπα και κοκκινισε του σηκοσα το κεφαλι του και μου χαμογελασε ντροπαλα.
Jungkook POV
Δεν το περιμενα οτι ο Taehyung θα εκανε μπισκοτα για εμενα χαρηκα τοσο πολυ οταν τον ειδα.
Οταν δοκιμασα το μπισκοτο ηταν πολυ ωραιο δεν ηξερα οτι κανει γλυκα.
<<Πρωτη φορα εκανα γλυκο ηθελα να το κανω για εσενα και ηθελα να βγει ωραιο>>
ESTÁS LEYENDO
True Love ~Taeguk~
FanficΔεν το περιμενα οτι αυτο το αγορι θα με ερωτευτει. Οταν τον εβλεπα τον ερωτευομουν ολο και πιο πολυ και νιωθω πολυ χαρουμενος που ηρθε στην ζωη μου.