Jungkook POV
Οταν ξυπνισα ο Taehyung δεν ηταν διπλα μου και ανησυχα. Πηγα να κατσω στο καροτσακι αλλα δεν μπορεσα τελικα εβαλα ολοι μου την δυναμη και τα καταφερα.
Εκατσα στο καροτσακι και πηγα να δω μηπως ειναι στο μπανιο αλλα δεν ηταν.
Βγηκα εξω αλλα δεν τον ειδα πουθενα και αρχισα να πανικοβαλλομαι. Δεν εσθανομουν καλα και δεν μπορουσα να αναπνευσω καλα. Επεσα κατω και μια νοσοκομα ηρθε κοντα μου και εκει εχασα τις εσθισεις μου.
Taehyung POV
Οταν ξυπνισα ειδα τον Jungkook να κοιμαται τοσο γλυκα του εδωσα ενα απαλο φιλι στα χειλι και σηκοθηκα. Βγηκα εξω και τοτε χτυπησε το κινητο μου ηταν ο Jin hyung.
<<Καλημερα Taehyung>>
<<Καλημερα Hyung>>
<<Τι κανεις πως εισαι;>>
<<Ειμαι πολυ χαρουμενος Hyung>>
<<Πως ειναι ο Jungkook;>>
<<Μια χαρα ειναι>>
<<Χαιρομαι>>
<<Hyung εγω και ο Jungkook ειμαστε μαζι ειναι το αγορι μου>>
<<Μπραβο Taehyung ειμαι πολυ χαρουμενος για εσενα ευχομαι να τον προσεχεις>>
<<Αυτο κανω Hyung>>
<<Χαιρομαι για εσενα>>
<<Hyung πρεπει να κλισω τα λεμε>>
Του ειπα και εκλεισα το κινητο.
Ανεβηκα επανω και μπηκα στο δωματιο.Αυτο που ειδα μου εκανε την καρδια να ραγισει. Φορουσε μασκα οξυγονου και φενοταν χλομος. Ετρεξα κοντα του και του επιασα τα χερια.
<<Jungkook κοιτα ειμαι εδω ανοιξε τα ματια σου μωρο μου σε παρακαλω>>
Ειπα εννω δακρυα κιλουσαν στα ματια μου. Ανοιξε τα ματιακια του και μου σκουπισε τα δακρυα.
<<Jungkook>>
Του επιασα το χερι και το φιλισα σηκοθικε και τον αγκαλιασα.
Ενα δακρυ κιλισε στα ματια του και το σκουπισα.<<Συγγνωμη μωρο μου δεν θα σε ξανα αφισω ποτε μονο σου ποτε!!!>>
Με κοιταξε στα ματια και τον κοιταξα και εγω. Εβγαλα την μασκα του και τον φιλισα στα χειλι δεν αντεξα ηθελα να τον φιλισω.
Με φιλουσε τοσο γλυκα τοσο τρυφερα τραβιξε την μπλουζα μου και του φορεσα αμεσως την μασκα.
Τον κοιταξα και με κοιταξε μου χαμογελασε και του χαμογελασα.
Jungkook POV
Ποσο χαρουμενος ειμαι που τον εχω διπλα μου. Μεσα μπηκε μια νοσοκομα και μου ειπε οτι μπορω να βγαλω την μασκα μου. Χαρηκα τοσο πολυ ηθελα να τον φιλισω.
Εβγαλα την μασκα μου και ο Taehyung ηρθε διπλα μου πηγα πιο κοντα του και τον φιλισα στα χειλι.
Κατσαμε αγκαλια και κοιτουσα τα ομορφα ματια του το ιδιο εκανε και ο Taehyung.
<<Μωρο μου πρεπει να βγουμε εξω>>
Μου ειπε και του κουνισα το κεφαλι μου. Με πηρε στην αγκαλια του και με εβαλε να κατσω στο καροτσακι.
Βγηκαμε απο το δωματιο και πηγαμε εξω και με πηγε σε εκεινο το μερος που με πηγε την προηγουμενη φορα.
Με βοηθισε να σηκοθω απο το καροτσακι και να κατσω διπλα του.
Κατσαμε αγκαλια και εβαλε το χερι του στην μεση μου και εγω στερεοσα το κεφαλι μου στον ωμο του.Κοιτουσαμε τον ουρανο ηταν τοσο ομορφος. Ροζ και πορκαλι ηταν τα χρωματα και φενοταν τοσο ωραια.
Κοιταξα τον Taehyung και με κοιταξε και αυτος πλησιασα πιο πολυ και με φιλισε στα χειλι.
Ηθελα να προσπαθισω να σηκοθω του επιασα την μπλουζα και σηκοθικε. Μου επιασε τα χερια και προσπαθισε να με βοηθισει να σηκοθω.
Μου κρατισε τα χερια και με ολοι μου την δυναμη προσπαθισα να σηκοθω και...σηκοθικα δεν το πιστευω τα καταφερα.
<<Μπραβο μωρο μου τα καταφερες τα καταφερες!!!>>
Μου ειπε ο Taehyung και του χαμογελασα. Τα ποδια μου δεν μπορουσαν να σταθουν αλλο ορθια επεσα στην αγκαλια του Taehyung και πεσαμε στο πατωμα. Τον κοιταξα για να δω εαν χτυπισε αλλα ευτιχος ηταν καλα.
<<Σ'αγαπω μωρο μου πολυ παρα πολυ>>
Τον κοιταξα στα ματια και τον φιλισα στα χειλι. Ειμαι τοσο χαρουμενος δεν το πιστευω οτι τα καταφερα.
Μου εδωσε αλλο ενα φιλι και με σηκοσε με πηρε στην αγκαλια του και μπηκαμε μεσα.
Φτασαμε στο δωματιο και μπηκαμε μεσα. Με αφισε στο κρεβατι και ξαπλωσε διπλα μου. Με πηρε αγκαλια και εγω χωθηκα στην αγκαλια του.
Τον πλησιασα και με φιλισε στα χειλι. Τα ματια μας εκλειναν και κοιμηθικαμε αγκαλια.
KAMU SEDANG MEMBACA
True Love ~Taeguk~
Fiksi PenggemarΔεν το περιμενα οτι αυτο το αγορι θα με ερωτευτει. Οταν τον εβλεπα τον ερωτευομουν ολο και πιο πολυ και νιωθω πολυ χαρουμενος που ηρθε στην ζωη μου.