السوليه:طبعا غني عن التعريف لعيب خط وسط النادي الأهلي عشقه للكيان غير طبيعي هو مش من ولاده بس أتعلم يكون ابن النادي لعيب تحفه بمعني الكلمه شايف نفسه بس مش اوي ك شخصيه هو جنتل جدا في نفسه الفريق كله صحابه وحبايبه بس أقرب ناس ليه أيمن وصالح وهو مش مرتبط ولا بيفكر في الارتباط اصلا ..!
أيمن:قلب دفاع النادي الأهلي لعيب من ولاد النادي بيلعب بكل روح ورجوله بيحب الكيان جدا ومتواضع جدا جدا يعني ومحترم اوي غامض شويه من بعد وفاه أمه وأخته في حادثه وبقي إنسان تاني خالص منعزل شويه عن العالم طبعا صحابه بيحاولو يخرجوه من اللي هو فيه مش مرتبط وبرضه مش بيفكر في الارتباط نهائي ..!
صالح:صالوحتي بقي صانع العاب النادي الأهلي الملتزم بتاعنا قضي فترهه من حياته شرب وسهر ومكنش مهتم ب الكورهه اصلا لغايه م ربنا هداهه لعيب عنده حيوية ونشاط وضحكك مش بيحب الكئابه خالص دايما فرفوش مع صحابه وزمايله في الفريق وبالذات ك.سيد عبد الحفيظ اللعيبه كلها فرحتله لما بدأ يلتزم في التمرين برضه مش مرتبط ولا بيفكر في الارتباط ..!
___________________
(خلصنا من لعيبه الأهلي نروح ل لعيبات الزمالكك)
___________________
هدير:كابتن فريق نادي الزمالكك في الكوره الطائره من ناشئات نادي الزمالكك عشقها للزمالكك غير طبيعي دايما جد في كل حاجه اهم حاجه عندها الفريق بعد كدهه عيلتها وصحابها صحيح هي كابتن بس دهه ميمنعش ان كل لبسها علي الموضه ومهتميه بنفسها جدا اكتر حد قريب منها في الفريق ميرنا واسراء بتحبهم جدا ودايما بتحفزهم ولا مرتبطة ولا بتفكر ترتبط ..؟
ميرنا:من ناشئات نادي الزمالك يعني بنت النادي عصبيتها في الملعب غير طبيعيه تشوفها جوهه الملعب حاجه وبره الملعب حاجه تانيه خالص الوحيده المحجبه في صحابها كئيبه جدا لحاجه هنعرفها بعدين مش مرتبطه ومش بتفكر في الارتباط (لحاجه هنعرفها بعدين برضه)..؟
اسراء:آخر العنقود من ناشئات نادي الزمالكك بنوته فظيعه في نفسها حيويتها ونشاطها ضحكها وهزارها غير طبيعيين بس منقدرش ننكر انها قنبله عصبيه وبتكرهه الاهلي فشخ ال 24 ساعه عند صحابها مش بتقعد في بيتها غير قليل بتحب الزمالك جدا وبيبقي يوم اسود لو الزمالكك خسر في اي لعبه مش مرتبطه ومش بتفكر في الارتباط ..؟
_____________________________
بس ودهه التعريف و يارب القصه تعجبكم ..🌸🔥💛