يافرحه ما تمت 🙅

1K 56 18
                                    

Part (29)
صالح:وانا قبلت زواجها 💚💑

هدير
بجد ايه الفرحه دي صحابي كلهم يتجوزوا في يوم واحد واللي بيحبووهم كمان أسعد يوم في حياتي بجد خلاص بقيت ملكه مراته وحلاله ااآااخ يا عمرو يا ابن السوليه لو تعرف انا بحبكك قد إيه ومتعلقه بيك ازاي بحبك...بحبك...ولاخر العمر هفضل اقولها حضنت ماما وبابا وأختي بفرحة كبيره مكنتش مصدقه أن ده عمرو اللي كان من كام شهر بنتخانق ومش بنطيق بعض وكنت مسمياه عدوي اللدود طبعا بعد المباركات الكتيره من اللعيبه وبالتحديد غالي اللي جه ووصي عمرو عليا ولا اكني بنته بس بجد حبيته اوي وحبيت لميس مراته كمان كيوت اوي بجد جه عمرو ووقف جمبي وحط إيده علي وسطي وحضني بجنب وكان بيبتسم ليا...أااه لو تعرف أن الضحكه دي هي اللي وقعتني في حبكك ياابن السوليه 🙌💚💚

عمرو
النهارده اجمل يوم في حياتي حرفيا نفسي أيامي الجايه كلها تبقي مع هدير هدير وبس هي اللي خطفت قلبي بنظره عيونها بحب ضحكتها اويي بس اللي وقعني في حبها لسانها الطويل وأسلوبها بتعرف توقف الشخص عند حده ومحدش بيهمها غالي وصاني عليها كتير جدا حضنتها كنت عايز اخدها وابعد عن كل الناس مش عايز حدد يبصلهاا غيري اصل هي بتاعتي انا وبس 🙋💚 ...
ميرنا

صحيح انا كاتبه كتابي بقالي ثلث سنين وخلاص بقيت رسميا مدام ميرنا أيمن أشرف بس رجعت بذاكرتي يوم كتب كتابي أن قد إيه هو كان من أسعد أيام حياتي بحب أيمن اوي بحبه بكل حاجه فيه بتفاصيله ضحكته وهزاره بحب عصبيته اوي كمان غالي جه وصاه عليا اكننا اتكتب كتابنا النهارده حبيت غالي اوي أصل بابا مات قبل م اكتب كتابي وهو جه بكام كلمه بسيطه منه حسسني اني ليا سند بجد أيمن كان واقف جمبي وماسك إيدي ومتبت فيها اكنه خايف اني أبعد عنه ولو ل ثانيه واحده ااه بحبك ياااااامجنني اوي 💚🙌...

أيمن
عن كميه التوصيات من غالي لاتحصي اكنه أبوها بس فرحت عشان فرحتها هي لما شافت غالي خايف عليها بالطريقة دي أنا وعدت ميرنا اني مش هخليها محتاجه لأي شخص غيري هكون ليها الاب والأخ والزوج والسند والصحاب والحضن والضهر مش هخليها محتاجه لأي حدد وعدت نفسي اني مزعلهاش مهما حصل كفايه اللي شافته مني ومن حبها فيا فضلت باقيه عليا وعلي حبها ليا كنت ماسك إيدها مش عايزها تبعد عني ولو ل دقيقه واحده 💚🙌...

حمدي
كتبنا الكتاب وبقت مراتي خلاص طبعا انتو عايزين تعرفو انا كنت فين من الصبح انا هقولكم صحيت الصبح الساعه سبعه ونص لقيت عائشه لسه نايمه قولت لازم اعمل كام مشوار مهمين كده...بوست دماغ عائشه وطلعت من الشقه من غير م اعمل اي صوت وطلعت شقه الشباب لبست وجهزت وخدت بدلتي معايا وكل اللي انا محتاجه عشان لو اتأخرت كانت الساعه بقت ثمانيه ونص علي م وصلت أشهر مصحه إدمان في القاهره وطبعا مكنش سهل اني ادخلها عشان لو حد عرف هتبقي كارثه قابلت الدكتور وشرحتله حالت عائشه وطبعا حكيتله اللي حصل امبارح كله واصلا مصر كلها عارفه أن كتب كتابي النهارده قولتله اني مش عايزها تروح المصحه وأنها تتعالج في البيت قالي أن هي ممكن تتعالج في البيت وقالي كمان ان اللي أنا عملته ده صح عشان انا امتصيت كل عصبيتها لما قربت منها وقعد يشرحلي أتعامل معاها إزاي واداني كمان حبوب معينه عشان لو معرفتش تنام أديها نص حبايه عشان يساعدها علي النوم مش أكتر عشان متتمنهاش هي كمان ببص في ساعتي لقيت الساعه بقت 11 ونص طلعت علي شقه حمايا واتفقت معاه أن احنا الاتنين نقعد مع بعض في شقه واحده طبعا اقنعته بعد تعب كتير اوي وقعدت ساعه ونص وطبعا حماتي روح قلبي اقنعته معايا الحب ولع في الدره بقي الساعه بقت واحده روحت العماره اللي فيها شقه عمرو وشقه هدير اتفقت مع صاحب العماره وحبيت اعملها مفاجأه واشتريت شقه فوق شققهم وكانت جاهزه من كلل حاجه مفروشه يعني وكمان أيمن حب يفاجئ ميرنا واشتري الشقه اللي فوقيها وبرضه كانت جاهزه ورامي برضه عمل كده وعلي م ظبط الشقه وعملتت كلل حاجه كانت الساعه تقريبا بقت خمسه ونص واللي اخرني اني كنت بلبس وبجهز روحت كتب الكتاب متأخر كنت آخر واحد واتفاجئت ان صالح كمان كتب الكتاب وقفت قدام عائشه اللي كان باين علي وشها الزعل خدتها في حضني والكاميرات كانت بتصور و هي عيطت ومسكت فيا اكتر اكنها خايفه ل اسيبها هي هبله ده روحي فيها 💚🙌...

أهلاوي و زملكاويهحيث تعيش القصص. اكتشف الآن