5

139 13 3
                                    

John ona eşlik etmeyi teklif edecekti fakat sarışını bir kez daha durdurmak istemedi. Onu evine kadar takip etmenin de pek ince bir hareket olmayacağını biliyordu, biliyordu ama nedense içinde sarışını koruma içgüdüsü oluşmuştu. Onu bu saatte tek başına bırakmaya gönlü el vermemişti. Kendini koruyamayacağından değil de, neyse..

Hızlı adımlarla diğerine yetişti. Sessizlikten olsa gerek, dalmış ve düşünceli bir şekilde yürüyen hafif uykulu Leo irkilmişti. Esmer olanın yakasını kavrayıp sertçe duvara yasladı. Sokak lambası tam da Johnun yüzünü aydınlatıyordu.

"H-hey, üzgünüm. Amacım seni korkutmak değildi."

Leo kaşlarını çatıp ani bir hareketle geri çekildi. Ukala bi şekilde hahladıktan sonra komik denebilecek bi şekilde kendini savunmaya kalkıştı. "Korkmak mı? Kim korkmuş?? Hem sen ne diye sinsi sinsi geliyorsun ki öyle?"

John mahçup bi gülümseme ve sırıtma arası bi ifadeyle ensesini kaşıyıp omuz silkti.

~

"..sonra ben de dedim ki 'kesin sesinizi aptallar sürüsü! Sizinle konuşmuyorum!"

John kendinden beklemediği kahkahalarını serbest bırakırken hikâyenin devamını sordu. "Ee sonra peki?"

Leo da ona eşlik ederek kahkahasını bastırmaya çalışırken "Ne olacak, koşarak kaçtım tabii! Ne kadar kalabalıklardı biliyor musun?! Bi kız için dayak yiyemezdim."

~

Apartmanın önüne geldiklerinde Leo esmer olana döndü. "Eşlik ettiğin için teşekkürler." John gülümseyip başını eğdi. Bu bir nevi rica ederim deme şekliydi.

"Evin buraya uzak mı?"

John gülümseyerek başını iki yana salladı. "Çok değil."

Leo da anladığını belirterek hmladı. "İyi geceler öyleyse?"

"İyi geceler."

Diğerinin peşinden koşan Leoydu bu sefer. "Bir daha ne zaman görüşürüz?"

John ise sadece gülümsedi. Ortada ne bir yanıt vardı ne bir şey. Fakat Leo anlamıştı. Esmerin kalbinden geçenleri, sanki gözünün önünde harf harf yazılı bir cümleymiş gibi anlamıştı.

*geçiş bölümü gibi oldu ama merak etmeyin elimde bi bölüm daha var♡ biraz daha yazmak istiyorum. bölümleri de uzatacağım ayrıca şsdjmxüdğsm. yarın bu saatlerde yayımlarım gibii. seviyorum sizi hadi iyi geceler qndğqmdğös

a love story from 90sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin