6

146 10 42
                                    

İthaf yapmak için bölümü geciktiriyordum ama bilgisayarım yanımda değil. O yüzden daha fazla bekletmemek için burdan coIinmorgan 'a ithaf ediyorum. Sonra düzeltirim♡

Tom çoktan eve gelmişti ve salonda uzanarak tavanı izliyordu. Anahtar sesiyle ayaklanıp girişe ilerledi.

Leo kapıyı açar açmaz abisini görünce bi şey olduğunu düşündü. "Hey, sorun ne?"

"Asıl senin sorunun ne?" Biraz daha diğerine yaklaştı. "Ne alkol kokuyorsun ne sigara!
Ayrıca eve anahtarla girdiğin ilk sefer sanırım. Sahi, senin anahtarın mı vardı?"

Leo ise yapmacık bi sinirle sesini yükseltti. "Ya!" Sonra da abisinin haklı olduğunu fark etti. "..aslında haklısın.." Dudaklarında minicik bir tebessüm yer edindi fakat dedim ya, minicik. Leo bile fark etmemişti. Abisini es geçerek odasına ilerledi. Üstünü bile değiştirmeden kendini yatağına bıraktı. Farkında bile olmadığı diğer şeyler gibi, aklında da bir sürü düşünce geziniyordu. Birden hayatına dahil olan bu adam onda daha önce hiç deneyimlemediği bambaşka hisler uyandırıyordu ve ne yalan söyleyelim, garipsemişti evet ama bu hisler hoşuna gitmemiş de değildi. Bir an önce sabah olması için kendini çabucak uykunun kollarına bıraktı.

Sabah ilk defa mutlu ve zinde uyandı. Belki de esmer olanla geçirdiği güzel gece ve bitmek bilmeyen güzel sohbetlerinin eseriydi bu mutlu sabah. Onun pozitif enerjisi Toma da yansımıştı elbet. River* gittiğinden beri hiç böylesine mutlu bir kahvaltı yapmamışlardı. Tom, esmer olana teşekkür etmeyi aklına not etti. Her ne yaptıysa Leo sanki farklı biri olarak gelmişti eve. Tom hiç konusunu açmadı. Merak ediyordu fakat Leonun anlatmasını beklemeye karar verdi.

~

"Heyy! Ben çıkıyorum." Montunu ve botlarını giydi, beresini alıp kendini dışarı attı. Öylece aylak aylak dolaştı bir süre. Johnnyle tanıştıkları ,kısmen, barın önünden geçerken aklına doluşan hayal meyal anıyla anlam veremediği tebessümü pişkince alışık olduğu dudaklardaki yerini almıştı. Kaşlarını çatıp yüzündeki ifadeden kurtulmaya çalıştı.

Başını eğip iki yana salladı.
Kaldırdığı an kendisine mahcupca gülümseyen tanıdık yüzle karşılaşmıştı.

Kaşlarını çattı ve bi iki adım geriledi.

"S-sen.. sen!.." Cümlesini dolan gözleri yarıda kestiğinde karşısındaki sarışına sert bir yumruk savurdu. Arkasını dönüp koluyla gözyaşlarını sildi ve sonra yumruğun etkisiyle yere düşmüş bedene eğildi. Dizlerinin üstündeyken diğerinin yakalarından tutup doğrulttu. Sonrasında büyük ve içten bi sarılma hediye etmişti ona. İkisinin de gözyaşları birbirlerinin omzuna damlarken River* yine aynı mahcubiyetle -ve belki biraz tereddütle- kollarını sardı Leoya.

"Burda olduğuna inanamıyorum."

~

"Hey, evin yolunu hatırlıyorsun değil mi?"

River da Leo gibi gülerken yapmacık bi sinirle koluna vurdu diğerinin. "Tabiki hatırlıyorum! Aptal.."

"Öyleyse evde görüşürüz. Abim de daha gelmemiştir ama bi yere uğramam lazım."

"Tamamdır."

Bikaç adım atmıştı ki döndü ve Rivera bağırarak önemli bir soru yöneltti. "Heyyy anahtarın var mı?!"

"Yok! Sorun değil abimi beklerim!" (not: sonraki bölümlerde söylemek istemiştim ama neyse :D)

Leo hızlı adımlarla aralarını kapatıp diğerine anahtarı verdi. "Havanın soğukluğu beynini etkilemiş sanırım. Donmak mı istiyorsun?"

"Abimi kapıda karşılamak istiyorum!"

"Aptal, al yine de şunu."

"Peki sağol.."

Leo yolunu John ile buluştukları parka çevirdi. Neden oraya gitmek istediğini bilmiyordu. Sadece biraz oturup, şu aralar yaptığı tek şey olan düşünme eylemine devam etmek istemişti belki de. Dalmış bir şekilde yürürken parka vardığını fark etti. Kafasını kaldırıp etrafa bakındığında ise kendisi gibi gelmiş ve çoktan oturdukları banka kurulmuş tanıdık siluet karşıladı onu. Gülümseyerek arkasından dolaştı ve sessizce yanına oturdu. Kısa bi süre sonra John onu fark etmişti. Önemli bir şey düşündüğünü varsaydı Leo. Esmer olanın bakışlarını üstünde hissettiğinde gülümsemesi büyüdü ve ardından ne yapacağını bilemeyerek John'a sıcak bir sarılma verdi ki bu sayede bilmeden esmer olanı bu kocaman yükten kurtarmıştı. O da kollarını sarışına sarıp daha önce hiç bu kadar yakından duymaya fırsat bulamadığı kokusunu zihnine kazıdı.

*medya River♡
gecikmeli bi bölüm oldu, sözümü tutamadım ama valla kusura bakmayın. hem bölüm diğerlerine göre daha uzunn sanırım affedilebilirim ağdmaeüjxmds

a love story from 90sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin