Bana doğru geldi ve tam önümde durdu.Nezaketen elimi uzattım ve o da uzattı.
+Merhaba , ben Güneş
-Biliyorum Güneş hoşgeldin istersen ofisime geçelim seninle konuşucaklarım var.
+tabikide
O giderken peşinden gittim üst katta koridorun solunda bir odaya girdi arkasından içeri girdim.
-Kapıyı kapatır mısın lütfen.
+ah, özür dilerim hemen.
Kapıyı kapatıp elini uzattığı koltuğa oturdum.
-Evet , Güneş iş arıyormuşsun daha doğrusu kalıcak yer ama araştırdığımıza göre ailen burda yaşıyor nedenini açıklar mısın?
+Bu özel bir konuya girmiyor mu Burak?
-Bu evin içinde hitap şeklin efendim olmalı , Güneş hanım sonuçta tanımadığımız birini öylece içer alamayız zaten bu konuşulanları 2. 3. şahıslar öğrenmeyecek.
+Efendim (bastırarak) beni istemediğim , tanımadığım biriyle evlendiriceklerdi zaten buraya da onun için gelmişisiz anlaşılan ben de evden kaçmak zorunda kaldım oraya geri dönemem o üniversiteye de gidemem yoksa hemen beni bulurlar. Biliyorum siz daha çok tecrübeli birilerini arıyorsunuz ama üzgünüm sadece bu kadar.
-1 haftalık deneme sürecini geç Güneş işe alındın.
Kalktı ve tam önümde durdu bende kalktıktan sonra aman tanrım bir anda aramızda mesafe kalmamıştı.
Gözlerine bakınca hiç farketmediğim bir şeyler karşılaştım tanrım ben bu gözleri nasıl olur da farketmezdim hayatımda böyle bir mavi görmemiştim gözlerinin içine bakmaya başladım , kendimi kaptırmış olucakken arkasını dönüp kapının oraya ilerlemeye başladı ve gitmeden önce-hizmetliye söyle sana odanı göstersin.
Tamam efendim dedim ve kapıyı kapatırken gözlerime birdaha baktı.
Alt kata indim ve hizmetliye odamı göstermesini rica ettim beni üst katta bir odaya götürdü odanın kapısını açtığımızda gözlerime inanamadım ben küçük bir şey bekliyordum ama gayet de büyüktü , içeri geçip kapıyı kapatınca yatağın üstündeki üniformayı gördüm kıyafetler buram buram kalite kokuyordu zaten bir duş çokta fena olmazdı odadan çıktım havlumu aldım ve duşu aramaya başladım bulunca içeri girdim sıcak suyu açtım ve direk altına girdim. Bu beni rahatlatıyordu
Yaklaşık 15
Dakika sonraDuştan çıktıktan sonra odama doğru giderken hassiktir burak onu görünce direk arkamı döndüm ve hızlı hızlı yürümeye başladım umarım beni görmemiştir diye binlerce kez dua ederek yürümeye çalıştım.
-Güneş?
+Aa , evet efendim
-vücudunun arka tarafınıda kapatmayı düşünüyorsundur umarım
Dedi ve ona doğru arkamı döndüğünde neresi olduğuna bakarken hay lanet olsun popomun yarısı dışardaydı nasıl farketmezdim daha ilk günümdü ve sıçıp batırmıştım ona baktığımda hâlâ bana doğru baktığını gördüm ve sonra önüne dönüp aşağıya indi.
Koşa koşa odama gittim ve az önceki rezil olayı düşünmeye başladım tanrım beni yarı çıplak halde görmüştü ve bu berbat bir şeydiHemen üzerimi değiştirdim ve aşağı kata indim Burağı salonda kahve içerken gördüm ve yanına gittim.
+Efendim bir şey ister misiniz?
-Evet bana tavuk yapabilirsin
+Tamam efendim
Diyip mutfağa girdim buzdolabını açıp tavuğu aldım tavuğu yıkayıp kuruttum , ocağı açıp tavuğu pişirmeye başlarken bir yandan da tabak çatalları masaya koyuyordum Burağı çağırdıktan sonra kenara çekildim ve öylece durdum.
-Nasıl gidiyor iş?
+Hiçbir sorun olmadı çok güzel gidiyor efendim.
Dedim ve kenara geri çekildim yaklaşık ayaklarım kopma derecesine gelene kadar yemeği bitirdi o sırada aklıma öğlen yaşadığımız olay geldi hemen bu düşüncelerden ayrıldım o sırada kalktı tabakları toplarken arkamda bir sıcaklık hissettim
-Merak etme yakında daha fazlasını göreceğim.
MERHABA , ARKADAŞLAR UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR 💕👋🏽 YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİN KIZI (18+)
Teen FictionNormal biriydi herkes gibi ama içinde sınırları zorlayan tepetaklak eden biri vardı..