•Sen de kimsin?

2.3K 30 9
                                    

Şu işe başlayalı bilmem ne zaman oldu ve ben böyle bir salaklık yaptım.Hayır yani ben niye ileriye gitmeye çalıştıysam beni saf salak yerine koyuyor.Diğer oynaştığı kızlar gibi gereksiz ve değersiz miyim?
Aklımdaki bu düşüncelerden sıyrılıp yataktan kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.İş için giydiğim kıyafetleri çıkarıp ütüledikten sonra üzerime giydim ve dolapta uzun bir şeyler bulmak umuduyla ilerledim ve birtane siyah ceket buldum üzerime geçirdikten sonra aynanın karşısında kendime göz gezdirdim hazırdım, aşağı indim ve Burağı en azından şimdi görmemek umuduyla yavaş yavaş göz gezdire gezdire aşağıya indim.Mutfağa geçtim ve hızlı bir şekilde omlet ,patates kızartması vb. Şeyler hazırlamaya başladım. Yaklaşık 25-30 dakika sonra her şey hazır olmuştu.Ben tam kahveyi doldururken ayak sesleri duydum kalbim gitgide hızlı atmaya başladı yaklaşınca o muhteşem parfümünün kokusunu iyice içime çektim (kızım salak mısın hem sevmiyor neyse kaşınıyor bu deli)
Bir şey demeden masaya oturdu ve yemeğini yemeye başladı.

-İzninizle...

Dedim ve tam giderken o sırada etrafa baktı ve bileğimden tutup kendisine çekti.

-Ne yapıyorsun? Bırakır mısınız?!

+Dün gece...

-Dün gece bir hataydı birdaha böyle bir şey yaşanmıyacak.

+Belki de daha fazla hata yapmalıyız.

Dedi ve dudağının kenarı kıvrıldı.
Böyle diyince bir anda şok oldum ve hızlıca bileğimi ondan kurtardım.

-Siz beni ne sanıyorsunuz bilmem ama ben burada çalışan bir hizmetliyim diğerleri gibi oyuncağınız değil bilmem açık konuşabildim mi?

+İyi sen kaybedersin.

NE! bu benimle dalga mı geçiyordu ya sen nesin kimsin de bana sen kaybedersin diyor.
İşte şimdi sinirlenmiştim.

-Haa öyle mi ben mi kaybederim sırf evinde çalışıyorum diye bana böyle mi davranıcaksın yani iyi o zaman ben de bu işten ayrılıyorum çalıştığım günün parasını verin başka HİÇ-BİR-ŞEY istemiyorum.

Bir anda afalladı ama kendini hemen topladıktan sonra bana alaycı bir şekilde baktı.

+Sen bilirsin burda kimseyi zorla tutmuyorum.

Cebinden bir tomar para çıkarttıktan sonra bana uzattı.Bu benim çalıştığım günün maaşından baya fazla olsa da takmadım.Sonuçta adam para sıçıyordu.
Bir şey demeden yanından gittikten sonra odama geçip rahatlıca bir nefes aldım sonunda bu adamı birdaha görmeyecektim. Hızlıca üzerimi değiştirdikten sonra küçük valizime birkaç parça kıyafet koydum.Dışarı çıkmak için artık hazırdım Burağa bir şey demeden kapıyı hızlıca çarpıp gittim bir taksi çağırdıktan sonra gelmesini beklerken son birkaç günü gözden geçirdim sonuçta hep tacizde bulunmuştu.Niye öyle bir işte çalışayım ki ama benim yaptıklarım da az değildi gerçi.Bunları düşünürken taksi geldi ve bindim en yakın ana caddeye gitmesini söyledim camdan baka baka zaman geçti.
Taksinin parasını ödedikten sonra birtane kafeye girdim ve kahve sipariş ettim ve  de gazete istedim sonuçta sonsuza kadar bu parayla hayatımı geçindiremezdim...
Annemlerin yanına da gidemezdim resmen beni pazarlıyorlardı. Gazete de olan bazı kendime uygun iş ilanlarından bazılarını işaretledim.Kalktım ve tam kapıdan geçicekken birisine çarpmam bir oldu Tanrım bu ne böyle ergen lise filminde miydim?

İŞTE BUNA DÜŞÜLÜRDÜ...

SELAM YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM BİLİYORUM BÖLÜMLER GEÇ GELİYOR AMA BEN ÇOK WATTPAD KULLANAN BİRİ DEĞİLİM VE AKLIMA GELİNCE YAZIYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SELAM YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM BİLİYORUM
BÖLÜMLER GEÇ GELİYOR AMA BEN ÇOK WATTPAD KULLANAN BİRİ DEĞİLİM VE AKLIMA GELİNCE YAZIYORUM.UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ İYİ GÜNLERR🥰

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜNEŞİN KIZI (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin