Nasıl böyle bir şey derdi? Ne yakında daha fazlasını görüceğim de ne demek??? Aklım almıyordu hem çok sinirlenmiştim , hem de şaşırmıştım hemen kendimi toparlayıp...
+Anlamadım?
Dedim.-Bence gayet anlaşılır bir şekilde söyledim.
Dedi ve ben cevap veremeden yanımdan gitti.
Ortada öylece kalakalmıştım ve çabucak işlerimi bitirip yukarı çıktım. Duşa girip rahatlamam lazımdı olanları düşününmem...10 dakika sonra
İyice gerilmiştim geçenki duştan sonra yaşadığım olaydan sonra kapıyı açtım ve birilerinin ortalıkta olmadığını kontrol ettikten sonra dışarı çıktım ve odama doğru yürümeye başladım hızlı adımlarla odamın içine girip kapısını kapatmam ve arkamı dönmemle küçük bir çığlık attım.+Burda ne işin var napıyorsun?
-Bir şey isteyecektim ama yoktun bu yüzden de odanda beklemek istedim.
Bunları söylerken bir yandan da beni süzüyordu
+Odada beklemenize gerek yoktu
-Hm tamam öyleyse gidiyim işin bitince ofisime gel Güneş
Dedi ve bana doğru yaklaşmaya başladı bense gittikçe arkaya doğru gidiyordum ve kapıya çarptım aramızda mesafe kalmayacak bir şekilde yaklaşınca nefesimi tuttum, gözleri dudaklarıma doğru bakıyordu yutkundum ve gözlerimi kapattım.
-Güneş
Dedi boğuk bir sesle benimse hâlâ gözlerim kapalıydı.+efendim?
-Kapıdan çekilirsen gidicem ama kalmamı istiyorsan baştan söyleyebilirdin.
Lanet olsun hemen gözlerimi açtım ve kenara çekildim gidince yatağa atladım ve yastığı ısırmaya başladım Güneş sen bir gerizekalısın yeni tanıştığın bir adam ve sen onun seni öpmesi için bekliyorsun kızım sen ne zaman bu kadar azgın bir yaratığa döndün dünden razıymış gibi ve o senin patronun ama o da ayrı bir salak resmen sözlü taciz ediyor ama sen mal gibi hiçbir şey söylemiyorsun offf içim içimi yiyordu ve hemen dediği söz allıma geldi işini bitir ve yanıma gel demişti hizmetli kıyafetini giydim saçımı kuruttum ve hemen ofisinin olduğu tarafa geçtim.Tıklattım ve içerden gel sesi duyunca mahçupca içeri geçtim deminki olay yüzünden.
+Efendim , beni istemiştiniz
-Sonunda efendim demeyi öğrendin ha
Diyince gözlerimi istemsizce gözlerimi devirdim geri ona baktığımda çenesi kasılmıştı bence azıcık sinirlendi ama söz etmedim.
+Ee efendim ne için çağırmıştınız?
-Bazı özel isteklerim olucak seni bir yere göndericem ve sana verdiğim şeyleri alıcaksın zaten yarın gitmeni istiyorum bunun dışında bana Clos Mogador Prıorat getirir misin zaten şarapların olduğu kısımda görürsün.
+Tamam efendim
Dedim ve çıktım ne demişti klas mago ne sahiden aram iyi değildi içkilerle dediği şeyi bulmakta zorluk çeksemde aldım. 1 şarap bardağı aldım evet içkilerle aram iyi değildi ama arkadaşlarım sadesinde de her şeyi biliyordum dikkatlice taşımaya özen göstererek
götürdüm ofisine girdiğimde beni. farketmiyecek olması gerekki dudağını ısırıp boş boş duvara bakıyordu, anlam veremedim ve kendimi belli edercesine sahte bir öksürük sesi çıkarttım sanki suç işliyormuş gibi hemen kendini toparladı ve gözlerime bile bakamadı sessizliği bozmak adına ilk konuşmayı başlatan ben oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİN KIZI (18+)
Novela JuvenilNormal biriydi herkes gibi ama içinde sınırları zorlayan tepetaklak eden biri vardı..