Medya:Ece ve kıyafetleri
●●●
Sabah alarm ın iğrenç sesi eşliğinde uyandım. 5 dk instagramda dolaştıktan sonra banyoma doğru ilerledim. Evet odamda banyo var :) . Banyoda ki işlerimi hallettikten sonra dolabımdan kıyafetlerimi çıkartık giydim. Çantama defter, kalemlik vb. eşyalarımı koyunca hafif bi makyaj yapıp aşağıya indim. Babam elinde ki gazetesini okuyup hemde kahvalyı ediyodu.
"Günaydın." Dedim. Sesimi duyan babam elinde ki gazatesinden gözlerini ayırmadan "Günaydın." Demişti. Kahvaltımı ettikten sonra babamın yanağını öpüp evden çıktım, yolun karşısında Kaya beni bekliyodu yanına gittim.
"Günaydın yakışıklı"
"Günaydın prenses, ilk okul günü için heyecanlı mısın?"
"Hemde çok" dedim ve o sırada okula gelmiştik bile.
Kaya kolunu omzuma atıp beni kendisine daha çok yaklaştırıp okulun içine doğru yürümeye başladık. Herkes in gözü bizdeydi, gözüm ileride ki banklarda oturan 2 kişiye takıldı. Onlara baktıklarımı hissetmiş olucaklar ki bana bakmaya başladılar. Gözlerimi kaçırıp önüme döndüm o sırada bize doğru gelen 5 kişilik sürtük grubunu gördüm. Siz sormadan ben söyliyim bir ton makyaj ve kısa giyinmelerinden anladım. Liderleri olarak düşündüğüm kız Kaya ya "selamğğ, buralarda yenisin galibağ" dedi. Ağzının ortasına fırın küreği ile çakasım geldide fırın küreği yok. Kaya konuşacağı zaman ondan önce davranıp söze ben girdim."Sen hayırdır?"
"Sen kimsin beğğ, sürtük çekil şurdanğ"dedi. O bana sürtük mü dedi ben mi yanlış duydum. EVET BANA SÜRTÜK DEMİŞ! Şimdi yaktım çıranı paçozz. Kaya ya doğru dönüp.
"Knk 1 lira versene"
"Niye knk napçan"
"Ya sen bi ver"
Kaya parayı verdikten sonra ekledim.
"Ha bu arada, bu anı kameraya çek çünkü çok eğlenceli olucak ;)"###
Aslında burda bitirmicektim ama biraz heyecan olsun diye burda bitirdim djgdkdjd.
Yb yi yarın yazıcam ama saat gece 11 de yayımlayacağım.