Sabah gözlerime işkence eden güneş ışınlarıyla yatakta oturur hale geldim. Bugün Ankaradan İstanbul'a taşınıyoruz ve haliyle yeni bi okul.
Telefonumu elime alıp biraz sosyal medyada dolaştım ve üstümü değiştirip aşağıya indim.
Ha bu arada ben Ece, Ece Keskin babam la birlikte yaşıyoruz. Annem 5 yıl önce trafik kazasında hayatını kaybetti çok zor dönemlerdi.
Size bunları anlatırken çoktan yemek masasına oturmuştum."Günaydın babacım"
"Günaydın güzel kızım,eşyalarını topladın mı?"Hıhı diyip geçiştirdim. Yüzüm düşmüştü çünkü Kayalarında bizimle gelmesini istiyodum . Babam yüzümün düştüğünü görünce
"Noldu neden yüzün düştü?" Dedi.
"Kaya'nın da gelmesini istiyordum" dedim. Masayı uzun bir sessizlik kapladı iştahım kaçtığı için odama çıktım. 1 saat kadar odamda oyalandıktan sonra aşağıya tekrar indim salona girdiğimde babam sırıtıyodu ona anlamayan gözlerle baktım.
"Sana güzel bi haberim var"
"Ee?"
"Selim amcanlarda bizimle geliyo"
"NE!" Diye bağırıp babama sarıldım. Kaya ile çok yakındık herkes bizi sevgili sanırdı ama birbirimize hiç o gözle bakmamıştık. Eşyaları arabalara yerleştirip yola çıktık. Bu yol hiç çekilmez diyip kayanın omzuna yatıp uyudum.☆☆☆
4 saat yolculuğun ardından İstanbul a varmıştık maddi durumumuz iyi olduğu için villada yaşıyoduk ama bu villa gerçekten büyüleyiciydi.
Hemen evin içine girip oda mı seçtim. Eşyalarımı yerleştirip yemeğe indim Kayalar da bize gelmişti yemekten sonra ile kayayla odama çıktık.
"Ev çok güzel dimi knk" dedi.
"Aynen çok güzel ama yarın okul var."
"Off niye hatırlatıyosun kızım ya."
"Sana çok önemli bişeys- öylicem hazır mısın?"
"Noldu! Birisi sana bişey mi dedi söyle kırıyım kafasını!!"
"Ya yok bee"
"Ne söylicen o zmn"
"Kelebekler, ben beklemem :)"
"Allah cezanı vermeye ben gidiyorum" dedi ve gitti.
Aslında iyi oldu çünkü yorgundum. Pijamalarımı giyip uykuya daldım.Evet ilk bölüm nasıldı?
Oy ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum ve hikayemide paylaşırsanız. Eğer yazabilirsem yb yarın gelicek.