Sziasztok, Éva vagyok. 19 éves egyetemista. Szüleimmel élek de nem sokáig. Norvégiában lakok már 7 éves korom óta, de lehet hogy majd el költözök egyedül.
Barátaim nincsenek, vagy is volt egy barátnőm de már vele nem vagyok jóban, ezt majd a későbbiekben kifejtem.
Vagy egy barátom, Jon. 20 éves, másodikos az egyetemen. Magas, barna hajú, barna szemű izmos srác. Most ne arra az agyonra gyűrt emberre gondoljatok, izmos is meg nem is.
Most éppen egyedül vagyok a szobámban. Azon gondolkozok hogy miért is élek még. Anyám nem nagyon foglalkozik velem, apámról meg nagyon nem tudok sokat. Utoljára ezelőtt 4 éve beszéltem vele, ha jól tuddom. De lehet van az már 5 év is.
Évaaaa- zökkentett ki anyám a gondolkodásból.
Igen anya?!- keltem fel az ágyamról.
Ugye tudod hogy holnap suli?- nézzet rám amolyan 'tanulnod kéne' fejjel.
Igen anya tudom, de már mindent megcsináltam.-mondtam unott fejjel.
Jól van, akkor pihenjél. -ahogy ezt kimondta már nem is volt a szobámban.Vissza feküdtem az ágyamba, és el aludtam. Arra keltem fel hogy valaki kopog az ablakomon.
Jon volt az. Látszott rajta hogy fázik ezért siettem.Szia, hogy vagy? -kérdezte és közben le vette a kabátját és adott egy csókot.
Szia, meg vagyok. Éppen aludtam.-viszonosztam a csókot.
Gondoltam, nem válaszotál az üzeneteimre. -mondta vigyorogva ( de szeretem)
Te hogy vagy? -kérdeztem és közben elkezdtem csókolgatni.
Hát,ha ez folytatod akkor jól. -nézzet rám pimaszul. Remélem most még nem kell részleteznem hogy mitörtént.
YOU ARE READING
Csak egy csók
RomanceEz komoly? Éva ez csak egy csók volt, semmi több.-mondta Herman Én azt hittem jelentek neked valamit.De ezek szerint nem- ahogy csak tudtam futottam.