7 rész.

79 5 0
                                    

Herman: Majd az leszel....

Még mindig nem értem ezt a három szavas mondatot. Én vagyok a hülye, vagy tényleg felakar szedni? Na mindegy.

Reggel három negyed hét van, és csak délre kell mennem. Szerencsére. Ma este lesz ilyen buli, ahová él hívtak engem, és a barátnőimet.  Egyszer csak a telefonom hangjára kaptam a fejem. 
Csoportos beszélgetés..

Fanni: Sziasztok. Csináltam egy csoportot amiben tudunk beszélgetni. 😊
Emma: Ez nagyon szuper, vagy mi...😐
Blanka: Sziasztok. Akkor hogy megyünk a buliba? 😆
Eva: Sziasztok. Hát én úgy gondoltam hogy veletek megyek.😌
Emma: Én is így gondolta.😶
Fanni: Jó akkor az elő ivás legyen nálam.😆
Emma: Ezt nem úgy hívják, de mindegy.😂
Emma: Amúgy mibe jöttök? Azon kívül hogy ruhában.😃 
Fanni: Jó okéé akkor hogy hívják? 
Fanni: Egy nagyon dögös ruhában megyek.😏
Eva: Én nem tudom. Majd meglátom.💁

Ezzel a lendülettel le is dobtam az ágyamra a telefonomat. Vártam a bulit. De kíváncsi lennék hogy Herman ma mit fog csinálni.

Megcsináltam a szokásos "reggeli" rutinomat, és mentem iskolába. Ahogy beléptem a suliba meg láttam az újdonsült barátaimat. De mire oda értem volna, a suli ribanca meg talált. Vagy is a volt pasimnak (Jonnak) a húga Veronica. Szupeeerrr.

Na mi van, a testvérem már nem volt elég jó? Pedig amúgy jó pali. - mondta felgmán Veronika. Úgy pofán tudtam volna törölni.

De jó volt. De csak VOLT. Addig volt jó, ameddig meg nem csalt. Akkorra ribanc vagy, hogy még azt is kinézem belőled hogy rá mozdulsz a saját testvéredre. -mondtam röhögve.

Most kitépem a hajadat. -mondta idegesen, és meg indult felém. Lendítette a karját, de valaki el kapta. Vagy is nem valaki ha nem Ő. Herman volt az.
Ahogy elkapta a karját, szépen lassan elengedte neki.

Jaj lányok. Tudom hogy jól nézek ki de azért nem kell értem verekedni. De ha bikiniben csinálnátok akkor azt végig nézném. -mondta perverz mosolyal az arcán.

(Bocsánat hogy ez most ilyen rövid lett, de fáradt is vagyok, meg holnap lesz a szülinapom azt na értitek. Legyen szép napotok❤) 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Csak egy csókWhere stories live. Discover now