5 rész!

95 5 0
                                    

Jó lett a Francia dogám, szerencsére. Nagyon nem tudtam tanulni, mert csak azon járt az eszem hogy, hogyan tudott megcsalni Jon. Hívogatott de nem vettem fel. Inkább nem is beszéltem senkivel. Anyám persze megint jött a faszságával hogy mit képzelek magamról meg a többi, nagyon nem is érdekelt. 

Most épp az ablakos résznél ülök, és nézzek ki az ablakon. A folyosón ugye van az az ablak, és van annyi hely fogy fel lehet ülni. Egyszer arra lettem figyelmes hogy meg jött Herman, csak néztem és néztem. Engem is meg babonázott, de én ezt nem akartam, és inkább le vettem róla a tekintetem.  
Egy kezet éreztem a bal vállamon. Jon volt az, gondolom beszélgetni akar. 

Éva, én annyira sajnálom. -kezdett bele,. Nem akartam, rohadt sokat ittam, és azt se tudtam hol vagyok. Azt hittem te vagy az. -mondta 
Először is, szia. Másodszor, ha annyira szeretnél, nem tetted volna ezt meg velem. -mondtam ki könnyes szemmel, és akkor Ő jött fel az egyik haverjával. Gondolom látta hogy rosszul vagyok. 

Sziasztok, minden oké? -kérdezte, de mindenki tudja hogy ez a kérdés felém irányul. 
Szia, persze nincs semmi baj. -mondtam és rá mosolyogtam. 
Te tényleg miatta nem bocsájtasz meg nekem? -mondta dühösen jon. 
Ez nem igaz, még mindig te csaltál meg, és nem én téged. -mondtam már dühösen. 
Drámaaaa. -mondta Herman és elindult. 
Erre Jon el kezdett vele verekedni. Próbáltam szétszedni őket de nem ment. Hermánnak a haverja közbe lépett, és abba hagyták a verekedést. Herman és barátja tovább állt én meg le ordítottam Jon  fejét. 

Te normális vagy? -kérdeztem idegesen. Nem verekedhetsz csak úgy mindenkivel, neked tényleg el ment az eszed. Menj vissza az új csajodhoz, mert hogy én már nem akarok veled lenni az is biztos. -mondtam ki idegesen. Amit mondtam, az még nekem is fájt nem csak neki. Fájt mert több éves kapcsolatot tett tönkre. Hiába bocsájtanék meg neki, nem tudnék már rá úgy nézni mint ezelőtt. 

Csak egy csókWhere stories live. Discover now