3 rész

115 7 0
                                    

Éppen haza fele tartottam amikor valaki, vagy is a baráton Jon meg állított. 

Szia szépségem. -mondta és meg csókolt. Hogy vagy?- kérdezte és kézen fogva sétáltunk haza, vagy is hozzám.Szia, jól vagyok. Szereztem barátokat. -ez még nekem is fura volt kimondani. Ja, és ma megyek velük bulizni. -löktem hozzáNa, az szuper, remélem nem fogsz nagyon sokat inni. Meg figyelj oda, inkább ne menjek veled? -kérdezte aggódva. Nem kell, végre szereztem barátokat. Kicsit fura, de legalább vannak Alexen kívül is barátaim. -mondtam. (Alex, Jon legjobb barátja. jogos! -nevette el magát. Már ott is voltunk nálam., elköszönt és jó szórakozást kívánt.  
Elkezdtem készülődni, tudjátok, haj vasalás, sminkelés, meg a többi. Nyolcra lett megbeszélve hogy a főtéren találkozunk ami nekem csak 10 percre volt. Most még csak hat óra van, ezért még van időm bőven.  Miközben zenét hallgattam jött egy üzenetem. Névtelenül, amiben egy videó állt. 
Ha hiszitek ha nem, de én nem hittem a szememnek. A videón Jon csókolózott egy másik lánnyal. Felhívtam. Csak csörög, már vagy 10 perce nem veszi fel. Gondoltam még egyszer felhívom. 
Végre hogy felvetted -mondtam.Gyorsan mond mert nem itthon vagyok -mondta Az lenne a kérdésem hogy hol vagy?! -mondtam ki kereken Alexnél vagyok. -mondta, és ezután egy női hangot hallottam, a volt barátnőmét. Biztos hogy te otthon  vagy? mert én az előbb egy női hangot hallottam. -mondtam idegesen. Igen otthon vagyok, ez csak a nővérem volt. De most leteszem. -ahogy kimondta már le is tette. 
Nem hiszem el hogy meg csal. Úgy voltam vele hogy azért is el megyek a buliba, nem volt kedvem hozzá de most azért is megyek. Nyolckor találkoztam a lányokkal és el mentünk arra a bulira. 
Amúgy ki szervezte ezt a bulit? -kérdeztem már kicsit ordibálva. Hangos volt a zene. Herman -Felelte Fanni.  Milyen Herman?  - kérdeztem megint. Az ott! - mutatott Blanka a srácra. És megláttam ŐT! A 180 cm magas, barna hajú és barna szemű srácot. Szép volt a mosolya. 
Külsőleg pöpec, de már belsőleg rohad. - mondta Fanni nevetve. Helyes srác, csak az a baj vele hogy a lányokat nem veszi komolya. A lányok neki csak egy játékszer. Ő nem akar a lányoktól semmi, csak azt hogy lefeküdjenek vele. - mondta Blanka fúl komolyan. De most nem azért jöttünk hogy mindenkiről elmondjuk hogy milyenek. Bulizni jöttünk. -mondta Fanni, és berángatott minket a tömegbe. 
Egy ideig táncoltunk, utána elmentem italért. Már kértem a szokásos likörömet, amikor egy lány oda jött hozzám. 
Szia Éva, Emma vagyok. -mondta, egy kb 170 cm magasságú lány. Az ajka vörös volt, de nem tűnt annak a tipikus kurvának.  Szia, akkor nem is kell bemutatkoznom. -mondtam kicsit nevetve, azt hiszem picit sokat ittam.  Én voltam az akit azt a videót küldte neked. Most már belátom nem kellett volna névtelenül írnom neked. -mondta és kért magának egy sört. Miért küldted el? Hisz nem vagyunk barátok. -mondtam ki egyenesen. Mire válaszolni tudott volna akkor oda jött.....

Csak egy csókWhere stories live. Discover now