Ki volt az a Farkas? Nagyon furcsa volt a viselkedése...talán el kellene mondanom Andynek? Vagy hagyjam az egészet a francba? Na nem baj... az osztálykirándulás óta eltelt 2 hónap, és ez alatt az idő alatt egyre közelebb kerültünk egymáshoz Andyvel. Még nem vagyunk együtt, de egyre többször csinál olyan dolgokat, amiket csak azok csinálnak, akik együtt vannak. Például, puszilgatja a nyakam, a számat, még mindig átöleli a derekamat alvás közben, fogja a kezemet stb. Viszont én magam is hülye vagyok, mert nem ellenkezem, csak hagyom, mint például most is...
Andy nincs most itt, azt mondta, hogy fontos dolga van, így neki álltam ebédet főzni, amit sikeresen odaégettem, és dobhattam ki a kukába. Mi van mostanában velem? Felkaptam a tornacsukámat és elmentem a boltba fagyasztott kajáért. Tudom nem a legtáplálóbb, de ez van. Megvettem, majd fizetés után örömmel hagytam el a boltot, ám a mosoly lefagyott az arcomról, amikor megláttam egy szürke vagy ezüst hajú fiút. Biztos, hogy AZ a farkas volt... Rám nézett, elmosolyodott, majd eltűnt... Mi az isten??
Hazaténferegtem, bedobtam a sültkrumplit meg a rántott sajtot a sütőbe, és mikor kész lett kivettem. És mint mindig a legjobb pillanatban, betoppant Andy.
-Szia szivem-jött oda hozzám és egy puszit lehelt a nyakamra, amitől kirázott a hideg
-Szia-mosolyodtam el
-Holnap anyudékhoz megyünk vacsira-vigyorgott
-Oh...értem...gyere kész a kaja-mondtamKiadagoltam a kaját, majd megettük.
-Hogyhogy nem te főztél?-kérdezte
-Odaégettem-nevettem fel
-Hmm...mostanában nem vagy valami ügyes-vakargatta meg a tarkóját
-Én sem tudom, hogy mi van velem mostanában-vontam vállatBeraktam a mosogatóba a tányérokat, és elmosogattam.
-Gyere kimozdulunk kicsit-fogta meg a kezem
-Mit vegyek fel?-kérdeztem
-Így jó leszel-mondtaAz ajtót bezárva beültünk a kocsinkba (mivel azt is vettünk) és elhajtottunk. Andy vezetett, szóval a kis cseles már eltervezte, hogy mit csinálunk. Az utat bámultam, ahol csak az aszfalt tenger és néhol egy-egy bokor sorakozott. Néha elment mellettünk pár autó...meglepő módon most nem volt forgalom... Andy elkezdett lassítani, majd befordult egy erdőbe.
Megálltunk a kocsival, majd lekapcsolta a motort, és kipattant a helyéről. Kinyitotta nekem az ajtót, ölbe kapott, bezárta a kocsit és úgy vitt engem.
Figyeltem minden egyes lélegzetvételét...majd amikor letett, bekönnyeztem a látvány miatt.Hogy miért? Mert egy gyönyörű helyen voltunk... A növények gondosan ápoltak, középen egy tavacska helyezkedik el, ahol a halacskák vígan ficánkolnak a vízben, egy teknős épp most kukkant ki a kicsi nádasból. A tó mellett pár méterre egy pad helyezkedik el, így tökéletesen rá lehet látni a holdra, ami még nem váltotta le a napot. Az egész hely az erdővel van körül véve, és egy kicsike ház is helyet foglal ezen a kis helyen.
Andy leült a padra, engem magával húzva, így egyenes az ölében kötök ki, amire villant felém egy féloldalas mosolyt. Én csak elpirulva nézek a két gyönyörű szemébe, melyek mosolyogva csillognak, miközben engem néz. Reménytelenül szerelmes, de mit tehetnék, ha nem vagyok biztos az érzéseimben? Talán egy jelre várok? Vagy netán félek az újtól és ezért nem merek lépni?
Miközben csendben ültem az ölében, halk neszt hallottam, majd egy szempár nézett rám a távolból. Ismerem ennek a szempárnak a tulajdonosát... ez AZ a farkas, akinek még a nevét sem tudom.
-Ashlyn-fordította maga felé Andy a fejem
-Hmm?-néztem a szemeibe
-Szeretlek-mondta, majd egy csókot lehelt ajkaimra, amit ezúttal a testem viszonzott is, ha már az agyam tiltakozott elleneAnnyira vadul faltuk egymás ajkait, hogy le is estünk a padról, amin persze elnevettük magunkat. Feltápászkodtam, de magára rántott.
-Az életem árán is megvédelek téged-nézett a szemeimben
Nem mondtam semmit, csak hozzábújtam. Ezen idilli pillanat megszakítása végett, felálltam, mivel beindultak az agytekervényeim, így visszasétáltam az autóhoz, Andy pedig követett engem, majd beszállva, beindította a motort, és ugyanazon az úton hazamentünk.
Megnéztem az időt, ami délután 4 órát mutatott.
Leállította az autót, ami annyit jelentett, hogy megérkeztünk. Kiszálltunk a kocsiból, bezárta majd ölbe kapott, és kinyitva az ajtót bevitt és lerakott a kanapéra.
Megcsókolt, majd én is őt, annyira vadul csókolóztunk, hogy azt vettem észre, hogy már a pólója alját gyűrögetem. De türtőztettem magam és leállítottam magunkat. Elvégre ezt nem szabadna, addig, amíg nem vagyok biztos abban, hogy hogyan érzek iránta. Andy vette a célzást, így ő is leállt.
Beraktunk egy filmet, és végig untuk az egészet...kikapcsoltuk a TV-t és a DVD lejátszót, majd Andy hátradőlt a kanapén, és engem magára húzott. Behunyta a szemét, majd elkezdett szuszogni. Mellkasára hajtottam a fejem, behunytam a szemem, és én is elaludtam...
..............
Lassan kinyitottam a szemem, majd arrébb mentem egy kicsit, aminek az lett az eredménye, hogy leestem a padlóra. Bevágtam a fejem egy kicsit, de semmi komoly nem volt.
Andy még aludt, ezért csináltam egy kis melegszendvicset. Észre sem vettem, amikor felkelt, csak azt vettem észre, hogy átkarolja a derekamat és egy puszit ad a nyakamra. Megfordultam, és megcsókoltam, majd gyorsan visszafordultam a szendvics sütőhöz. Kivettem a két szendvicset egy tányérra, majd csináltam a következő kettőt, amit ő élvezettel evett meg. Nyelné félre. Nem ám, csak vicceltem. Végeztem a szendvicsekkel, majd én is megettem az adagomat. Beraktam a tányérokat a mosogatóba, de úgy döntöttem, hogy rá ér holnap is elmosogatni, így felvettem egy kabátot, elvégre egy kicsit hűvös van már, és Andyvel a nyomomban elmentem a kisállatkereskedésbe. Beléptünk a boltba, ahol egy fiatalabb lány üdvözölt minket. Valami Jenny volt a neve, legalábbis a névtábláján ez állt.
Elmentünk a sorok között, és megpillantottam Őt...nem foglalkoztam sokáig a bámulásával, á nem...-Mit nézel annyira?-kérdezte
-Őt-mutattam Rá
-A Csincsillát?-vonta fel a szemöldökétEzt nem értem...hisz ott van, hogy hogy nem látja??
Na mindegy. Megláttam egy mókust, aki olyan édes volt, hogy rögtön megszerettem. Felvettem a kezembe a csöppséget, és hozzám bújt. Amikor meglátta Andy-t egy kicsit félt, de megsimogatta a picit, és megenyhült majd átugrott hozzá. Eldöntöttük, hogy megvesszük, a csaj pedig mosolyogva fogadta.-Nagyon vigyázzanak rá, akár életet is tud menteni-mondta
Nem értettük, hogy miért mondta, de elköszöntünk, majd hazaérve felraktuk Mogyit a fára. Igaz, lány mókus, de nagyon tetszik ez a név... Na mindegy. Raktam neki vizet egy tálkába, majd raktam neki mogyorót az odujába.
Bementünk Andyvel a házba, átöltöztünk, majd Mogyit magunkkal hozva léptünk át a kapun a full sötétségbe, ahol csak a vörös hold világította meg a terepet. Bementünk a szüleinkhez, akik örömmel üdvözöltek minket.Nem sokkal később a Anthony is csatlakozott hozzánk.
-Szasz bratyó-pacsiztam le vele
-Szia, húgi, na? Volt már esemény-kacsintott rám
-Fogd már be a szád!-kiáltottam neki halkan
-Jól van na, csak kérdeztem-röhögte el magátAndyvel is lepacsiztak, majd Mogyiról is szó esett, aki épp a szüleimtől kapott egy kis rágcsálni valót. Nagyban kajáltunk, amikor lekapcsolódott az összes villany és teljes sötétség lepte el a kastélyt.
-Kimegyek, megnézem a villany vezetéket-keltem fel az asztaltól
Felvettem a kabátomat, majd kimentem az ajtón, és egy zseblámpát felvéve mentem a kukk sötétbe hátra... Kinyitottam a dobozkát, amiben a kapcsolók voltak, de le voltak kapcsolva. Megfordultam, amikor ugyanazt a szürke szempárt pillantottam meg magam előtt. Leterített a földre, majd közben valami anyagot nyomott az orrom alá.
-MOGYI!SEGÍTS!!!-kiáltottam még utoljára, majdleütöttek