- Duminica am bilete la un concert cu Maroon 5. Ai vrea sa mergi? ma intreaba Iustin aplecat mult spre mine.
- Sigur. Ador Maroon 5.
- Ia uite cum te-am nimerit.
- Cred ca ai cautat informatii despre mine, spun razand.
- Te citesc usor.
Ii zambesc si imi vad de ora. Au trecut 2 saptamani si jumatate si dupa ciondaneli, batai si injuraturi, am inceput sa ma inteleg cu Iustin, desi inca ne-a ramas naravul la fel. Jordan tot e cel mai amabil tip pe care il stiu in aceasta gasca, iar Marshall este tipul comic si dur. Cred ca am fost integrata si eu in gasca. Am aflat in saptamanile astea ca Feli este cu domnul Jefferson, ciudat, dar dragut. Sarah inca se ciondaneste cu Seba, dar mai o prinde el neatenta si o saruta cu patos. As vrea si eu sa-i vad sincer. Nu le am cu dragostea, dar e singura prietena care mi-a ramas si vreau sa-i fiu alaturi. De fapt Seba, Feli, Sarah si oarecum Gabi mi-au ramas prieteni, in schimb nu am cu cine sa mai socializez. Totusi Gabi este cam suparat acum pentru ca a recunoscut ca simte ceva pentru Feli si ca nu suporta sa o vada flirtand cu profesorul.
Azi e duminica dupa amiaza si ma pregatesc si eu sa merg la concert. Am stabilit cu Iustin ca ne vedem acolo. Nu ma aranjez foarte mult pentru ca nu sunt genul si nu vreau sa creada ca o fac pentru el. Cobor scarile, iar mama mea ma priveste confuza:
- Nu-mi spune ca pleci.
- Ba da, ma duc la un concert.
- Am nevoie de tine sa stai cu fratiorul tau de 9 luni si jumatate. Trebuie sa ma duc urgent la serviciu. Imi da un bonus frumos daca lucrez 4 ore acum. Au nevoie de mine.
- Mama, dar am promis...
- Toata casa e goala, nu am cu cine sa-l las.
- Dar...
- Nu ma face sa tip la tine.
Ma supun cu capul plecat si cu nervii la pamant si apoi merg sa-l iau pe Iacob pe canapeluta din sufragerie. Stau cu el facandu-l sa nu mai planga si incercand sa-l adorm. Am uitat sa-i spun mamei ca eu nu am de gand sa-l schimb si n-am intrebat-o cu ce-l hranesc. O sun pe mama si ea imi raspunde abia dupa al doilea telefon:
- Mama, cu ce il hranesc pe Iacob?
- Piseaza-i si tu niste banane sau morcovi. Aaaa, uite-te in dulap ca e mancare de bebelusi.
- Bine pa.
Dupa ce ma chinui sa-l hranesc si sa-l fac sa nu mai planga, ma chinui eu sa ma fac sa nu plang. Ma simt oribil ca intr-un fel i-am tras clapa lui Iustin. Nici macar nu l-am anuntat ca nu mai vine. Sunt absolut sigura ca nu o sa-mi mai vorbeasca toata viata lui.
***
Ma duc la scoala incercand sa nu par prea jenata pentru ca n-am venit la concert. Ma asez in banca, iar Iustin imi spune fara sa ma priveasca:
- Mai bine stai cu Jordan.
- Asculta, pentru ieri, imi pare rau.
- Mda, sigur.
- Iustin, eu...
- Scuteste-ma, Lauren!
Nu apuc sa mai zic nimic ca intra profesorul si imi taie elanul. In pauza Iustin iese repede ca sa nu poata vorbi cu mine. Ma duc si eu pe hol, dar nu dau de el. Trec pe la baie ca sa imi ud fata si cand ies aud strigate din baia baietilor. Stiu, ar trebui sa nu intru, dar cineva poate sa aiba probleme.
- Iustin! tip cand vad ca o banda de 4 baieti in negru, musculosi, il lovesc cu piciorul, el zacand pe podea... Iustin! Lasati-l in pace!
- Sau ce, papusa? spune unul dintre ei.
CITEȘTI
Coborârea
FanficSunt intrerupta de tipete de durere si un fel de plansete. Toate astea nu par de om, ci de animal. Ma uit la Shawn si vad ca si el se uita la mine. Vad ceva in privirea lui care nu inspira decat incredere in sine, nu si teama. Ii fac semn spre subso...