- Esti sigura ca vrei in club? ma intreaba Shawn putin iritat in timp ce ma duce spre casa ca sa ma schimb.
Stabilisem sa merg cu el in club, pentru ca ceilalti s-au dus deja, deoarece aveau haine de schimb la ei. Si ce mai haine Toate destul de elegante cat pentru iesit la bar sau intr-un club, dar nu pentru restaurantele sofisticate. De fapt daca stau sa ma gandesc bine, si eu fusesem intr-un restaurant minunat imbracata jerpelit si cu parul ca o epava.
- Da, raspund eu sigura.
- Nu prea e sigur. Nu vreau sa
- Nu conteaza ce vrei tu pentru mine, pot sa aleg si eu.
- Bine fie, eu renunt.
- Asa, spun eu zambindu-i.
- Care a foat faza cu Marshall si cea cu Iustin?
- Mmm, imi sunt prieteni, asa facem noi de cand ne-am imprietenit.
- Mda, cam stiu, dar crede-ma, nu pare asa.
- Voiam sa te intreb ceva, dar imi e destul de greu s-o fac.
- Stii cum se zice, smulge-o ca pe un bandaj.
- Ce suntem noi?
- Aaa, pai suntem il vedeam putin agitat, si nesigur pe el. Impreuna, presupun?
Rosesc brusc, nu stiu la ce ma asteptam, dar parca si daca ma asteptam la asta, a fost ciudat sa o aud, insa m-am bucurtat, iar un zambet larg mi-a impodobit fața.
- Super, spun eu cu veselie. Cobor in 20 de minute, ai putea sa te plimbi prin preajma.
- Ce club au ales baietii? ma intreaba Shawn in timp ce ma studiaza intrand in masina.
- Fall Club.
- Mmm super, vreau sa-ti arat ceva, spune zambind in coltul gurii.
- Ce?
- Surpriza.
- Ahhhh nu-mi place sa stau curioasa mult timp. Haide spune!
- Nici gand, ingeras. Apropo, arati bine prea bine pentru a merge in club.
- Mersi. cred. Porneste masina si in timp ce eu recit versurile din "I'm not the only one" de Sam Smith, care se aude la radio, Shawn se concentreaza pe drum aruncand cateodata cu ochiul catre mine si razand scurt, dezvelindu-si dintii albi.
Dupa inca 5 melodii in care ma chinuie talentul, ajungem la destinatie si cobor din masina inainte ca Shawn sa vina sa ma ajute, asa cum planuia. Incep sa regret imediat ca mi-am luat camasa mea preferata - neagra cu un colier sclipitor prins de guler - deoarece ori am sa vars eu pe ea din cauza mirosului puternic de alcool combinat cu transpiratie si fum de tigara ori o vor face altii. Imi invart capul prin incapere pentru a da de baieti, insa sunt prea multi oameni ca sa-i pot vedea. Imi scot telefonul ca sa-l sun pe Iustin, insa Shawn imi lasa mana in jos si imi ridic privirea sa ma uit la el.
- Hai mai intai sa-ti arat ceva.
- Ăăă... bine. Ma ia de mana si isi impeteste degetele cu ale mele. Nu stiu de ce, dar asta mi se pare cel mai romantic lucru... Practic alergam prin incapere, trecand printre marea de oameni si apoi coboram niste scari care au aparut din senin. "Ai grija, sa stai doar pe langa mine." imi vorbeste Shawn in minte. Dau din cap desi nu ma poate vedea, deoarece e intuneric. Dupa ce mai mergem pe coridorul stramt si intunecat, care ma face sa stau foarte aproape de "bucle de ciocolata" si sa-i simt rasuflarea, in timp ce inima imi bate tare, simt cum baiatul de langa mine imi da drumul la mana. Aud un scartait de balamale si apoi vad cum o lumina mai degraba infricosatoare decat primitoare se revarsa din usa pe sine pe care a impins-o Shawn.
CITEȘTI
Coborârea
FanficSunt intrerupta de tipete de durere si un fel de plansete. Toate astea nu par de om, ci de animal. Ma uit la Shawn si vad ca si el se uita la mine. Vad ceva in privirea lui care nu inspira decat incredere in sine, nu si teama. Ii fac semn spre subso...