Aris - Bölüm 1 - Başlangıç

472 58 17
                                    

Bembeyaz bir odanın içerisinde bir hastane yatağında bir genç yatıyordu.Gözleri açık fakat kafası karışıktı.-Buğulu gözleriyle odanın etrafına bakmaya çalıştı.Gözleri fazla bir şey seçemiyordu fakat bir hastane olduğunu düşünmüştü.Fakat sıkıntı ise o anda aklına gelen hatıra ile olmuştu.

-«Lanet olsun , deneyi kabul ettim umarım dediklerini yaparlar ve aileme dokunmazlar»--diye düşündü.Genç adamın ismi Aris olarak geçiyordu.Yaşadığı şehrin güzel bir üniversitesinde tarih bölümü okuyordu ve son senesiydi.

Çocukluğundan beri tarihe ve özellikle de savaşlara çok ilgili olan Aris hayatı boyunca bu konu üzerine çalışmak için uğraşıyordu.--Fakat bir gün Annesiyle ve Kız kardeşiyle yaşadıkları evin önüne siyah elbiseli adamlar gelmişlerdi.Kendisine babasının borcunu ödemesi gerektiğini ödemezse sıkıntılar olacağını söylemişti.Aris ilk öncelikle bu kişileri bir tür mafya sanmıştı.Fakat polise şikayet ettiğinde geri dönüş alamayınca aslında babasının borçlu olduğu yerin hükümet olduğunu anlamıştı.

---Bir gün evine geldiğinde tek bir not ile karşılaşmıştı.Ailesi evde yoktu.Notta yazan ise «Aris hükümetin uyguladığı bir deneyde bize yardım etmezsen aileni bir daha göremeyeceksin olmuştu.----Aris bu korkuyla beraber içten içe küfürler ederek başka bir çaresi olmadığı için siyah kıyafetli adamlar ile bağlantıya geçti.

- ----Bağlantıya geçtikten sonra ise uyandığı yer burası olmuştu.Garip bir beyaz odanın içinde bir hastane odasına benzer bir yerde.---Aris etrafına baktı.


«Neden kimse yok»Aris in düşüncesiyle birlikte bembeyaz duvar gibi gözüken yer açıldı.İçeriye ise 3 kişi girmişti.Bu üç kişiden 2 tanesi üzerinde askeri kıyafetler olan maskeli kişilerdi.Diğer ise siyah kalın bir gözlük takan beyaz önlüklü bir adamdı.Elinde kağıtlar vardı.Beyaz önlüklü adam yüzünde pis bir gülümseme ile Aris e yaklaştı.Sonrasında ise konuşmaya başladı.


«Bay Aris birazdan deneye başlayacağız.Aileniz evine bırakılmıştır.Eğer deney başarılı geçerse hiç bir sıkıntı olmadan siz de ailenize geri gönderileceksiniz ?»


Aris duyduklarından sonra hafif bir şekilde sırıttı.«Kısacası diyorsunuz ki deney seni öldürecek olduğu için bunu düşünmene gerek yok»Beyaz önlüklü adam Aris in sözlerine biraz daha büyük bir gülümseme ile karşılık verdi.Sonrasında ise Aris tekrardan kendini kaybetmişti.Nedenini bilmeyerek.


Aris uyandığında ise büyük bir deney tüpünin içerisindeydi.Üzerinde maske vardı ve çırılçıplaktı.Gözlerini yavaşça açmaya çalıştı ve kendisini izleyen bir düzineden fazla beyaz önlüklü adama baktı.Hepsinin elinde bilgisayarlar ve kağıtlar vardı.Sonrasında ise kalın bir ses tonu duydu.


«Ruh Güçlendirme Deneyi 362 ya başlıyoruz.Herkes yerine geçsin»Kalın ses ile birlikte bütün beyaz önlüklü adamlar ve kadınlar ortadan kayboldu.Bir süre içerisinde ise Aris bütün vücudunda büyük bir acı hissetmeye başladı.Sanki biri tek tek bütün derisini yüzüyordu.


Aris acıdan bayılacak olduğu sırada su da baloncuklar ortaya çıktı ve son duyduğu şey ise


«Deney başarılı oldu çabuk kobayı kurtarın» olmuştu.Aris o sırada bilincini kaybetti.


Aris bilincini geri aldığında sanki yıldızların arasında geçiyormuş gibi görüntüleri görmüştü.İçerisinden bir ses kendisini öldüğünü söylüyordu.Bu nedenle içinde olan garip bir rahatlıkla gülümsedi.

Aynı zaman içerisinde galaksiler ve yıldızların görsel şölenini izledi.

Nedense her saniye izlediği sırada ufkunun genişlediğini ve elde edemeyeceği tecrübelere ulaştığını fark etmişti.


Herhangi bir fiziği yoktu ne kadar kendisi var diye düşünmüş olsa da her geçen saniye kendisi için uzun bir süreydi.Bu yolculuk kendisini çok olgunlaştırmıştı ve çok eğlenceliydi.O sırada yıldızlar kayboldu ve bembeyaz bir flaş ışığı patlaması gibi bir şey olduktan sonra Aris tekrardan bilincini kaybetmişti.


«Aris seni işe yaramaz köpek hadi uyan !»


Aris bir anda bilincini geri aldı ve aklına gelen garip anılar ile saldırıya uğradı.Başı çok fazla ağrıyordu ve çok garip şeyler görmüştü.O sırada Aris in içine bir garip bir his duymuştu.«Dünya değiştirdim ve başka bir bedene yerleştim.Bu dünya eski dünya ya göre çok farklı !»


Aris aklına gelen bilgilere inanamıyordu.Bu dünya sanki eski dünyasında oynadığı fantastik oyunlar gibiydi.Daha çok ise önce den izlemiş olduğu Pokemon gibiydi.Bu dünyada bulunan insanlar garip özelliğe sahip olan kağıtla birlikte Ruh gücü adı verilen ruhun gücünü belirleyen enerjiyi hesaplayabiliyorlardı.


Bu enerjiyi kullanarak bu geldiği dünyada yaşıyan çeşitli yaratıklar , akla gelmeyecek mitolojik canlılar ve daha bir çok şeyi çağırabiliyor veya direk olarak kontrol edebiliyordu.


Aris hızlıca düşünmeye başladı.Öğrendiği kadarıyla ele geçirdiği vücüt kendi gibi Aris ismine sahip genç bir insandı.Bu ele geçirdiği Aris , bahsettiği yaratıklar konusunda ders veren bir okul olan Demir Boğa Yaratık Okulu adlı bir okulda yaşıyordu.


Ruh gücü 3 sene içerisinde 1.0 ı geçemediği için bulunduğu yerde yaşamasına izin verilmemişti.Bu nedenden dolayı ise Okulda temizlik ve benzeri işleri yaparak geçimini sağlamak zorunda kalmıştı.


Aris nedense ele geçirdiği bedenin eski sahibine üzülmüştü.Çünkü ölme sebebinin yetersiz beslenme olduğunu anlamıştı.Aris bunları düşündüğü sırada kapısına bir tekmeyle orta yaşlı bir adam girmişti.Adamın saçı keldi ve tipi oldukça çirkindi.«Köpek sana seslendiğinde cevap vericeksin.Sana vurmak isterdim fakat elimde kalmanı istemediğinden dolayı vurmuyorum !»

Aris The Horde Leader (Berat DemirciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin