Aris - Bölüm 5 - Yumruk Devi

201 48 2
                                    

Aris gülümsedikten sonra karnının daha fazla aç kalmasına izin vermedi ve bir kaç topladıktan sonra ateş yaktı.Ateşi yaktıktan sonra tavşanları hızlıca pişirmeye başladı.Tavşanlar piştikten sonra bir tavşanı 10 dakika içinde direk olarak yemişti.


«Lanet olsun o kadar dünyada yemek yedim şu tavşan kadar lezzetli bir şey görmedim !»Aris çok şaşırmıştı.Tavşan aşırı derece lezzetliydi hem de kendisi gibi tecrübesiz bir aşçı tarafından yapıldığı halde ki kendisine aşçı bile denilmezdi.


Aris yemeği yedikten sonra diğer geri kalan tavşan bir kaç parça kopardı ve 4 kargaya attı

.

«Alın bakalım hızlı geldiğiniz için ve beni doyurduğunuz için»


Kargalar garip bir ses çıkartarak Aris in attığı et parçalarını gagalarının içine alıp yutmaya başladılar.Etleri yuttuktan sonra mutluluk benzeri sesler çıkardılar.O sırada Aris kafasına bir bilgi geldiğini hisetti.«Sivri Gaga Karga - 4»«Ruh Gücü = 1.01»Aris içinden «Hassiktir !»


Demeden duramamıştı.Bu yaptığı keşif kendisine çok farklı bir şey göstermişti.Anladığı kadarıyla yaratıklar sadece kitapta anlatıldığı gibi kullanıcın diğer yaratıkların ruh gücünü anlayarak seviye atlamıyorlardı.Diğer yaratıkların etlerini yiyerek de seviye atlayabiliyorlardı.Fakat bir durum vardı.


«Bu sadece bana mı özel yoksa herkes de mi böyle»Aris düşünceler ile boğuştuğu sırada kendisini pek sıkmak istemediği için ormanı biraz daha gezmeye başladı.


1 Gün Sonra -


Aris ormanda gezmeye devam etmişti.Bir kaç farklı yaratık daha görmüştü.Aslında istese daha fazla yaratık görebilirdi.Fakat şu anda nedense böyle bir isteği yoktu.Henüz kendine tam da güvenmiyordu.Aris yürümeye devam ettiği sırada bir kaç ses duymuştu.Bu sesler insan sesleriydi.


«Lanet olsun !»


Aris sese doğru ilerlemeye başlamıştı.Üstünde ki yırtık eski püskü kiyafetlerin üstünü etraftaki yapraklar ile sarmış ve yüzünü de yaprakten bir maske yaparak kapatmıştı.Ormanda bu şekilde gezmek kendisini saklama konusunda daha iyi hisettiriyordu.


Aris sese yaklaştığında durumu incelemeye başlamıştı.2 Genç kadın ve bir erkek bir yaratıkla savaşmaya çalışıyorlardı.Bu gençlerin üstünde Aris in eski beden sahibinden kalan bir kıyafet vardı.Bu öğrenciler , Ateş Yılanı Okulunun öğrencileriydi.Her biri ruh gücü olarak 1.0 Seviyesindeydi.Bunu anlaması ise çağırdıkları bir er adet yaratıklardan belli olmuştu.Aris çocukların çağırdığı yaratıkları incelemişti.


«Toprak Boğa Yılanı»«Ruh Gücü 1.0»«Fiziksel Güç 1.5»«Toprak Boğa Yılanı topraklar arasında sessiz bir şekilde ilerlemesiyle bilinen bir yılan türü yaratıktır.Fiziksel gücü oldukça yüksektir ve avlarını sıkarak gebertir.»«Uzunluk - 3.5 Metre»«Ağırlık - 150 KG»


Aris kafasını onaylar bir şekilde salladıktan sonra savaştıkları hayvan gibi gözükmeyen yaratığa baktı.


«Yumruk Devi»«Ruh Gücü = 2.0»«Fiziksel Güç = 3.4«Yumruk Devi insan şeklinde olan 3 beyaz göz ve ağız dışında herhangi bir duyu organı bilinmeyen büyülü bir yaratıktır.İsmini almasına sebep olduğu yıkıcı gücüyle rakiplerini yumruklayarak öldürür.«Boy 5 Metre»«Kilo - 700 KG»«Evrimleşebilir»Aris o sırada kaşlarını kaldırmıştı.Şimdiye kadar gördüğü ilk 2.0 seviyedeki ruh gücüne sahip bir yaratıktı.Sadece bununla kalmamıştı ki bu yaratığın evrimleşme şansı vardı.Bu da bir ilkti.Aris o sırada anlamıştı ki daha her şeyin çok ama çok başlangıcındaydı.


Bir süre daha izlemeye devam etmişti ki sarışın kız öğrencinin yılanı saldırmaya çalıştığı sırada Yumruk Devine yakalanmıştı.Dev rahatlıkla yılanı iki eliyle tutup bütün gücüyle çekerek ikiye bölmüştü.Ortalığı kan götürmeye başlamıştı.Görünüş oldukça kötüydü.Dev öldürdüğü yılandan sonra daha cüretkar olup saldırmaya başlayacaktı ki o sırada boynuna doğru gelen çok hızlı kargayı görmemişti.


«Pulp !»


Aris in Sivri Gaga Kargası hızlı bir şekilde farkettirmeden doğrudan boyun tarafından saplanmıştı.Sonrasında ise kendini bacakları ile geri çekti ve kaçtı.


Yumruk Devi sinirden patlayacak gibi olmuştu.Bütün gücüyle bağırmıştı ve etrafına bakmaya başlamıştı.Kan şelale gibi akmasına rağmen bir devin yaşam bağları çok güçlüydü.Bu nedenle ölmesi o kadar kolay değildi.


Şaşıran ve garip duygular içerisinde olan tek canlı Dev değildi.Arkada dev e korku gözler ile bakan öğrenciler de korku ve şaşırmış duygular ile saldıran ve hemen kaçan kargaya bakmışlardı.


Gençler bir okul öğrencileriydi.Bu nedenle karganın hangi türe ait olduğunu biliyorlardı.Fakat garip bir durum vardı ki Sivri Gaga Kargalar oldukça güçsüz canlılar olarak bilinirlerdi.Böyle bir deve saldırma durumları yoktu.O sırada gençlerden erkek olan gözlerini anlamış bir ifadeyle açabildiği kadar açtı ve konuştu.

«Bu bir Yaratık Uzmanı olmalı»


Yaratık Uzmanı yaratıkları kontrol ederek savaşan her türlü insana verilen genel isimdi.Kızlar duydukları ile birlikte anlamış bir şekilde kafalarını onaylar şekilde salladılar.Fakat henüz tehlike geçmiş değildi.


Dev aldığı saldırıdan dolayı oldukça kızmıştı.Aynı zamanda saldırı kuş tarafından olduğu için daha da sinirlenmişti.

O sırada Aris kendisini açık etti ve gençler kendisine bir umutla bakmaya başlamışlardı.Aris o sırada elini hafifçe havaya kaldırdı ve bir kargayı da hızlı bir şekilde deve doğru gönderdi.Dev Karganın hızını normalde yakalayabiliyordu.Fakat Aris eski dünyadan gelen bilgili bir tarih aşığıydı.


Hatta bir çok öğretmenden daha iyi bile olduğu konular vardı.Sadece bununla kalmayıp eski dünyada öğrendiği basit aerodinamik bilgileri kargaya uyguladığında hızını bir kaç kat arttırabiliyordu.

Karganın kendisine doğru geldiğini görebildiği halde karşı saldırıda bulunamayan dev hiç bir şey yapamadan beklemişti.«Pups !»Karga bu sefer devin 3 beyaz gözünden birine saplamıştı.Geri kaçarken ise gözü ağızında tutarak kaçmıştı.

Aris The Horde Leader (Berat DemirciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin