Aris - Bölüm 7 - Gümüş Ayı

181 46 2
                                    

«Senin ismin Serpico olacak !»


Yılan Adam diz üstüne çöktü ve konuştu.


«Sss Serpico Lorda Teşekkür !»


Aris gülümsedi ve sonrasında Serpico ortadan kayboldu.Aynı zamanda kafasında başka bir bilgi belirmişti.


«Serpico»«Yılan Adam"«Ruh Gücü 1.0»«Fiziksel Güç 2.0»«Boy 2.10 Metre - Kilo - 125 kg»«Evrimlesebilir»


Aris sonrasında ise ağıcın ovuğuna yattı ve iki kargayı kendisini koruması için açık bir şekilde bıraktı.---«Lanet olsun sana Almon nasıl bu kadar aptal olabilirsin. !»


60 Yaşlarda bembeyaz sakalları ve saçları olan adam yüzünde çirkin ve kızgın bir ifadesi ile elindeki beyaz asayı sallayarak konusuyordu.Çok kızgındı.Çünkü Torunu 10 altın harcadığı ver zar zor bulduğu kitabı gitmiş bir başka kişiye vermişti.Böyle bir hata affedilemez derecesindeydi.Almon başını iyice eğdi ve konuşmaya başladı.Doğrusunu söylerse olay çok daha fazla büyürdü.


«Lord Dede , Karşımızdaki kişi en azından Güçlü Ruh Uzmanıydı.4 farklı yaratık çağırabiliyordu.Bu nedenle bizi öldürmemesi için vermek zorunda kaldık !»


Yaşlı adam torununa baktı ve sözlerini duyduktan sonra siniri biraz hafifledi.Sonuçta torunu az da olsa doğru söylüyordu.Canını koruması için yapması gereken şeyi yapmalıydı.Yılan Adam kitabı ne kadar değerli olursa olsun sonuçta bir kitaptı ve geri gelebilirdi.Fakat henüz ölüyü dirilten bir güç veya yaratık özelliği bulunamamıştı.


«O zaman biraz sıkıntı olabilir !»


Dede konusmustu.Bir Güçlü Ruh Seviyesindeki yaratık uzmanı gittiği her yerde oldukça güçlü ve saygın biri olarak bilinirdi.Böyle bir kişiye karşı savaşmak oldukça tehlikeliydi.Sadece bununla kalmayıp aynı zamanda bu kişilerin çoğu zaman arkasında da farklı güçler vardı.


Almonun bulunduğu aile ismi Lagris ailesiydi.400 Yıllık bir tarihe sahip olan aile en başından beri yılan yaratıkları ile savaştılar ve yılan yaratıklarını kullandılar.

Hatta bunun üzerine ise Almonun eğitim aldığı okul olan Ateş Yılanı okulunu kurmuşlardı.Ateş Yılanı Okulu genel olarak yılanları temel almış bir yaratık çağırma okuluydu.Demir Boğa Okulundan biraz daha güçlüydü.Bunun nedeni ise Demir Boğanın arkasında herhangi bir köklü aile bulunmuyordu.

Ateş Yılanı Okulu ise öyle değildi.

o sırada Dede Lagris bir ayakta duruyordu.Bulundukları oda oldukça lüks bir şekilde yapılmıştı ve genişti.Bir taht koltuğuna benzer koltuktan çoktan kalkmış ve elini çenesine koymustu.
Sonrasında ise kendi kendine düşünmeye başladı.Aynı zaman içinde de kısık gözler ile Almon a doğru baktı.


«Bir 4.Seviye Uzman bu kadar düşük seviyede öğrencilerden değerli bir kitap aldıktan sonra onları sağ bırakmaz.Bu şekilde düşünüldüğünde Almonun yalan söylüyor ihtimali yükseldi.Peki neden yalan söyledi ?»


Dede Lagris Volta atmaya başlamıştı ki o sırada «Buldum» diyerek elini havaya kaldırdı.


«Ona kızmamdan ve cezalandırılmaktan korkmuş olmalı ! Bu şekilde düşünüldüğünde olay biraz sıkıntılı hal oluyor.Eğer herhangi bir zorlama yoksa karşıdaki uzman ile düşman olmak hiç de akıl erbabı bir iş değil.»


Dede Lagris bir süre daha düşündükten sonra Almonu geride bırakarak kahverengi büyük ve uzun kapılardan çıktı ve hızlı adımlar ile ilerledi.----Sessiz Ormanın içinde genç bir adam ile yanında bulunan 2 metre boyundan biraz daha uzun yılan adam yan yana ilerliyorlardı.O sırada genç adam konustu.«Serpico hiç bir şey sezebiliyormusun ?»


Konuşan genç Aristi , Serpico Yılan Adam ırkına ait olduğu için sezgilerinin daha yüksek olacağını düşündü ve etrafta hiç bir yaratık varmı yok mu diye sordu.Bir kaç saattir Serpico ile biraz daha güçlü yaratıklar bulmak için etrafı geziyorlardı.En azından 1.0 ruh gücünde fakat kargalara kıyasla daha kullanışlı yaratıklar bulmak istiyordu.


Serpico soruyu duyduktan sonra bir kaç kez sinsi gözleriyle etrafı taradı.Aynı zamanda ağzını açtı ve tısslama sesleri çıkarak çatal dilini etrafta salladı.Sonrasında ise kafasını aşağıya eğerek Aris e konustu.


«Lordum herhangi bir şey bulamadım.Fakat hemen solumuzdan garip bir enerji alıyorum Ssss.»


Aris anlamış bir şekilde kafasını salladıktan sonra Tedbirli bir şekilde ilerlemeye başladı.Yanında bulunan Serpico da Aris i taklit ederek hafifçe eğilerek ilerlemişlerdi.


Kısa bir süre sonra garip kokunun neden geldiğini anlamışlardı.Serpico ve Aris çalılıkların arasına girmiş ve bir mağara ağzında olan Kırmızı 50 cm uzunluğunda 5 yapraklı hafif bir parlamaya sahip bitkiyi inceliyorlardı.Fazla yakınlaşmamışlardı.Çünkü mağaranın hemen yanında bir yaratık vardı.Aris in yaptığı ilk iş yaratığı incelemek olmuştu.


«Dev Gümüş Ayı»«Ruh Gücü 2.0»«Fiziksel Güç 2.4»«Boy «2 Metre» «Kilo «700 KG»«Dev Gümüş Ayısı , normal ayılardan ve diğer ayı türlerinden farklı olarak gümüş bir kürke sahiptir.Önceki avcıların sözlerine göre bu gümüş kürk demir bir zırh gibidir ve ayıya güçlü bir savunma verir.Aynı zamanda ayı olmanın da verdiği etkiyle güzel bir fiziksel güce sahiptir.


Aris yaratığın özelliklerini inceledikten sonra Serpico ya doğru bir bakış attı.Sonrasında ise soru sormasına gerek kalmadan Serpiconun kafasını iki yana salladığını gördü.Anlaşılan Serpico kafasındaki soruyu az çok anlamıştı.Aris Serpiconun bu kadar akıllı olmasını beklemiyordu.O sırada Aris bitkiyi incelemeye başladı.

Aris The Horde Leader (Berat DemirciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin