Aris - Bölüm 3 - Karar

229 46 6
                                    

Aris sabırsız bir şekilde odadan çıktı ve hatırasında kalan eski işleri yapmaya başladı.Önceki bedene sahip olan Aris in işleri ağırdı ve karşılığında aldığı şey ise , 10 bakır para ve 2 öğün kara ekmek olarak adlandırılan taştan farksız sertliği olan ekmekti.Yanında herhangi bir su bile verilmiyordu.


Aris ilk öncelikle yaşadığı yer olan hizmetçi kölelerin odundan olan büyük binasını temizlemeye başladı.Temizleme işi 3 4 saat sürmüştü.Sonrasında ise uzak bir alandan binaya ağır taşları taşımak zorundaydı.


Aris bütün bu işleri kötülük olarak görmüyordu.Yemekleri doğru kullanıp bu ağır işler sayesinde kemik gibi gözüken fiziğini düzenleyebilirdi.Bir süre sonra yeteri kadar bilgi elde ettikten sonra zaten okuldan çıkacak veya kaçacaktı.


Aris işlerini bitirdiğinde saat dört gibi olmuştu.Başındaki terleri sildikten sonra ister istemez sağ tarafında düz taş yoldan yürüyen gençlere baktı.Gençler 16 15 yaşlarındaydılar.Dört kişi olan gençlerin 2 si kız diğerleri ise erkekti.Kendisine tip tip şekilde bakıyorlardı.Aris bakışlarından pek de sevilmediğini anlamıştı ki zaten gruptaki bir kızı tanıyordu.


Tanıdığı kızın ismi Eurie olarak geçiyordu.Üstünde mavi bir elbise kıyafeti vardı.Boyu en azından 1.65 di ve upuzun saçlarıyla birlikte çekici bir yüzü vardı.Mavi elbisenin kalp kısmında ise demir bir boğa sembolü vardı ki bu da okulun kendi sembolüydü.


Aris in anladığı kadarıyla bu kız ve yanında bulunan sarışın 1.80 boylarındaki fiziksel olarak gelimiş olan erkek bedenin eski sahibine sürekli sıkıntı çıkarıyorlardı.Fakat bir süre içerisinde hocalarından ölme ihtimaline karşılık azar yedikten sonra ona karışmamaya başlamışlardı.Aris kafasını çevirdi ve gençler ile uğraşmadan odasına ilerledi.


Odasına geldikten sonra üstünü elinden geldiği şekilde temizledi ve uzanarak direk olarak uyudu.Uyandığında ise ilk yapmış olduğu iş parasını almak olmuştu.Şu anda 10 bakırı vardı.Çoktan ekmekleri yemişti ve Aris in hatırısında olan bu ekmekler ile ilgili kötü hatıralara hak vermişti.


Tatsız ve tutsuz bir şeydi.Aynı zamanda yendiği sırada taş yemekten farksız gibi bir sertliğe sahipti.Küçük bir parça bile yarım saat içinde hanca yutulması mümkün oluyordu.

Aris gülümsedi ve eski dünyasındak insan kaynakları departmanına benzer bir binaya ilerledi.Bu binanın ismi Öğrenci ve Hizmet İşleri binası olarak geçiyordu.Taştan yapılmış yüksekliği 20 metre olan binanın görünüşü oldukça iyiydi.


Zaten Aris okulun bahçesini ve olanaklarını çok seviyordu.Öğrenciler istedikleri gibi yaratıklar ile ilgili bilgi öğrenebiliyor , çeşitli etkinliklere katılabiliyor veya sevgilileri ile odalarında takılmaları mümkündü.


Aris öğrenci işleri binasına girdikten sonra direk olarak konuşmaya başladı.Konuştuğu kişi 40 yaşlarında buruşuk yüzü olan bir kadındı ve herkes gibi onunda Arise bakışı kötüydü.


«Merhabalar Lina Hanım , okuldan çıkışımı vermek istiyorum.»


Lina hanım sinirli bir şekilde baktığı sırada yüzündeki sinir ifadesini yerini şaşkınlık almıştı.Böyle bir şey o kadar nadir olmasa bile bir çoğu Aris in nasıl bir öğrenci olduğunu biliyordu.Aris gibi korkak, cesaretsiz birinin bu şekilde bir davranış sergilemesi beklenen bir olay değildi.Fakat Lina gerçekten bu konuyu pek düşünemezdi.


«Hmpf umarım dışarda geberip gitmezsin.Kaydını sildim okuldan 1 gün içinde çıkış yap !»


Lina konustuktan sonra arkasını döndü ve gitmeye başladı.Normal şartlarda böyle ayak üstünde herhangi bir şekilde çıkış veya giriş yapılamazdı.Fakat Aris in değeri o kadar düşüktü ki sözlü çıkış onun çıkması için yeterliydi.Zaten çok da bir yararı yoktu.


Aris üzerinden büyük bir yük kalkmış olduğunu anladı.Odasında zaten değerli bir şey olmadığı için hiç uğramadı ve doğrudan okulun dışarısına doğru ilerledi.


Büyük Kapıdan geçti ve arkasına son bir kez daha baktı.Belki kendisi için büyük bir anı biriktirmemiş olan Demir Boğa Yaratık Okulu, eski Aris için oldukça önemliydi.Hayatını orada geçirmiş olan Eski Aris aynı şekilde de orada yok olmuştu.


Aris arkasını dönüp baktıktan sonra doğrudan ormanda kayboldu.


Demir Boğa Okulu en yakın şehre 20 km uzakta kurulmuş bir okuldu.Bulunduğu ormanın ismi Sessiz Ormandı ve oldukça büyük bir ormandı.En azından 1000 km luk uzunluğa sahipti ve çeşitli hayvanları yaratıkları ve bir çok garip olayı barındırıyordu.Ormana en yakın olan şehir ise Gümüş Ateş Şehir olarak bilinen Gümüş Klanı tarafından yönetiliyordu.

Bu şehrin büyüklüğü ise 5 10 km liydi ve etraftaki normal şehirlere kıyasla oldukça büyük denilebilirdi.


«Şehire gitmeden önce ormanda kendime 1.0 altında olan yaratıklar bulmam gerekli»diye düşünmüştü.Aris bu nedenle zaten yol yerine ormanı kullanmıştı.Arisin çıktığını gören kapı muhafızları arkasından gerizekalı diye düşünmüşlerdi.Sessiz ormana ruh gücü 3.0 altında olan biri girerse neredeyse ölümü kesindi.

Aris The Horde Leader (Berat DemirciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin