Ik keek hem verward aan.
"En wie de fuck ben jij?"
De glimlach op zijn gezicht werd groter. Hij vond het leuk dat hij deze macht over mij had.
"Zoals ik daarnet al zei, ik kan je helpen."
"Met wat?" Vroeg ik geïrriteerd.
"Je de antwoorden te geven die je altijd al wilde ."
Ik keek hem weer verward aan.
"Over je vader en moeder." Zei hij voldaan.
Mijn greep om zijn nek werd losser. "Hoe weet je van mijn ouders? En hoe weet je mijn naam, mijn echte naam?"
Sinds de dood van mijn ouders heb ik mijn achternaam veranderd zodat niemand mij kon vinden. Mijn echte achternaam is Salgrado, maar ik heb het veranderd naar Satini. Niemand wist hiervan, dus hoe kon hij het weten?
Er verscheen een duivelse glimlach op zijn gezicht."Nou nou jij bent nieuwsgierig."
Hoe graag ik hem nu wilde slaan om die glimlach van zijn gezicht af te halen.
"Natuurlijk geef ik de antwoorden niet gratis weg." Zijn duivelse glimlach werd groter (zelfs al dacht ik dat dat niet mogelijk was). Ik wil dat je met mij trouwt."
"Pardon?!"
"Je hebt me goed gehoord."
"Haha jij bent grappig als je denkt dat ik dat zou doen."
"Goed, dan krijg je je antwoorden niet."
"Stel dat ik ja zeg wanneer zou ik mijn antwoorden krijgen?"
"Een maand na onze huwelijksreis."
Ik keek hem met grote ogen aan. Hij kon toch niet serieus zijn.
"Dus?" Vroeg hij ongeduldig.
Ik begon te denken, ik zou genoeg tijd hebben om alle info te krijgen voor de bruiloft, maar is het risico het waard?
"Oké, ik zie je later gozer."
Ik probeerde weg te lopen maar het lukte niet.
"Waar denk jij heen te gaan."
"Uh naar huis."
"Ik wilde dit niet doen maar je laat me geen keuze."
Voordat ik nog iets kon zeggen voelde ik een pijnlijke steek in mijn been. Ik keek naar beneden om te kijken wat het was en zag een pijltje in mijn been zitten met verdovingsmiddel erin. Mijn ogen begonnen langzaam zwaar te worden en mijn lichaam ook.
"Fuck!" En ik was vertrokken.
Mysterieuze man
"Baas wat wil je dat ik met haar doe?"
"Neem haar mee naar mijn huis en leg haar in de gastenkamer. Ik heb eerst nog een paar belangrijke dingen te doen en dan kom ik naar huis. Laat haar niet uit je zicht in de tussentijd. Ik verwacht niet dat ze wakker word voordat ik thuis ben, maar zorg ervoor dat haar kamer op slot is. We kunnen niet hebben dat ze ontsnapt dat zal alles verknallen. Duidelijk?"
"Ja baas."
Ik hielp met haar in de auto te leggen en ging verder om mijn zaken af te handelen.
Celine
Het was zwart voor mijn ogen, maar mijn hoofd deed veel pijn. Wat was er gebeurt ben ik gevallen ofzo. Ik probeerde mijn ogen te openen, maar ze waren zwaar. Uiteindelijk lukte het. Ik keek rond en zag dat dit niet mijn kamer was. Waar de fuck ben ik beland. Langzaam kwam het terug. Die gast had me ontvoerd om met hem te trouwen.
De deur vloog open. Er daar was hij.
"Zo ik zie dat je eindelijk wakker bent."
"Wat doe ik hier?"
"Ik zal je alles uitleggen, dus ik zeg ga er lekker voor zitten, want dat ga je nodig hebben."
———————————————————————
Sorry dat het wat lang duurde, maar dit was hoofdstuk 3. Hopelijk vonden jullie het leuk :)
JE LEEST
Wraak (dutch)
Misteri / ThrillerJe hebt iets meegemaakt wat niemand ooit zou mogen zien. Je ouders zijn voor je ogen vermoord. Je wilt wraak nemen op de mensen die je dit hebben aangedaan. Je komt een jongen tegen die hetzelfde heeft meegemaakt en vormt een team om wraak te nemen...