2

315 15 1
                                    

Nu, NU, NUU!! Nu e posibil! Nu pot sa ma indragostesc de un baiat asa usor... Nu mai gandesc limpede.. ce fac?

Dupa ce am ajuns acasa, m-am aruncat in pat si am adormit. *** Telefonul bazaie... Ce nai...?? E ora 1 noaptea, cine ma poate cauta acum? Telefonul se opri, iar eu m-am ridicat din pat si mi-am intins o mana pe masa. Lumina telefonului era asa puternica incat mi-au trebuit 2-3 min sa ma acomodez cu ea. Aveam 3 apeluri pierdute.

"Ilinca- missed call-20:00

Ilinca-missed call-20:40

Niall-missed call-22:00"

Asa..deci sora mea, Ilinca ma sunase. Oare de ce? Eram amandoua in aceiasi casa.. Duhh :(. Ce are?? Si Niall? Cel mai bun prieten al meu de la 2 ani. Nu vorbisem cu el de cand ma mutasem. Ma decid sa-l sun.

-Alo, Bella?

-Niall?

-O, doamne! Am crezut ca nu-mi vei mai raspunde niciodata la telefon.. Ce bine ca m-ai sunat... Ce faci la ora asta?

-Normal ca te sunam, oricum. Pai m-am trezit si n-am ce face.

Si Niall, asa cum era de asteptat, a inceput sa-mi povesteasca ce s-a mai intamplat la fost scoala. Asa de mult lucruri...Mi-e prea dor de...toti!

-Ce mai fac Zayn si Liam? Sunt bine si ei?

-Da, le e dor de tine.

-Si mie de ei, am zis, varsand o lacrima.

-Bine, vad ca e ora 3, mai vorbim, okay?

-Okay, paa, Niall.

-Paa, Bella.

Dupa conversatia de miezul noptii, m-am asezat in pat si am mai dormit 2-3 ore.

***

Ceasul suna. Il dau de covor, si se opreste. Ma trezesc, am schimb si am mancat in 30 min. M-am incaltat si m-am urcat cu mama in masina, spre scoala.

Ca in fiecare zi, mama ma lasa in fata usii si ma pupa. Intru pe poarta liceului, sperand sa-l revad pe Harry. Dar...stai! Totii copii erau in curtea scolii, vorbind zgomotos. Ce s-o fi intamplat? Inainte sa ma duc la Lizzie s-o intreb ce este, il vad pe Harry, stand rezemat de peretele scolii.

-Hey, Bella? imi zise el, venind spre mine.

-Buna, Harry. Sper ca ai vreo idee ce se intampla..

-Nici una! Ce mai faci, oricum?

-Pai, cred ca...bine! am zis eu, rosind.

Am inceput sa ne plimbam prin curte, vorbind despre preferinte, prieteni si altele. Am realizat ca avem multe lucruri in comun. Am aflat ca are o voce frumoasa si ca stie sa cante foarte bine.

-Stii, m-am gandit sa ma inscriu la X Factor. Ce zici?

-E o idee.....INCREDIBILA! Adica e super!

-Mersi. zise el zambind numai cum el stie s-o faca si, am simit cum inima mea se topeste.

Ma lua in brate, strans. Era asa cald... Puteam sta toata ziua asa.. :))

Am aflat, ca, nu se vor mai tine ore azi si maine. Super!

-Deci, zise Harry rosind si treacandu-si mana prin par, vrei sa mergem la un film? Azi?

-Pai, am zis eu,simtind cum inima mea bate din ce in ce mai puternic.

waiting for you // h.sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum