34

171 7 0
                                    

Nici.. Nici nu stiu cand a trecut timpul. Parca ieri o vedeam pe Alaska jucandu-se cu jucarile. Si azi, are iubit, invata la un liceu de prestigiu.. Nu pot sa cred cat de repede a crescut. Are 16 ani. Iar eu si Harry 36. Nu eram chiar batrani, insa nici prea tineri. Vremurile in care Harry si baietii cantau au apus de mult. Au mai cantat dupa nasterea Alaskai vreo 3 ani, dupa care au renuntat.
Iar despre baieti ce pot zice. Zayn si Perrie au un baietel de 2 ani, Liam si Danielle s-au casatorit acum 4 ani, iar Niall a ramas inca la stagiul de "iubita". Toti au crescut odata cu Alaska.
***
Era o zi normala. Eu si Harry ne trezeam devreme, pentru a fi gata de munca. Harry lucra acum la un studio, unde scria versuri, iar eu eram ortodont.
-Alaska, esti gata de scoala? am intrebat eu.
-Da, mama, vin acum.
Alaska era o fata foarte frumoasa. Crescuse frumos, si semana izbitor cu Louis.
-Vine Jacob sa te ia? am intrebat-o eu.
-Oh, da. Vine el si o sa mergem amandoi cu tramvaiul, a raspuns Alaska in timp ce-si manca sandvisul.
Jacob era iubitul Alaskai. Se intelegeau foarte bine, Jacob era un tip de treaba.
-Stii, mi-e dor de vremurile cand eu si Harry te duceam la scoala, am zis eu, razand.
-Imi aduc aminte. Era frumos, zise Alaska.
Soneria se auzi. Alaska fugi la usa.
-Buna Alaska, am venit sa te iau sa mergem, esti gata? a intrebat Jacob.
-Ok, Jake. Stai sa ma incalt.
Alaska si-a luat ghiozdanul, si a iesit pe usa spunand:
-Pa mama, pa tata.
-La revedere, dna si dn. Styles, a zis Jacob, inchizand usa.
Harry s-a uitat spre mine, dupa care a zis:
-Ce repede a crescut. In curand nu va mai sta cu noi.
-Da, poate isi va lua un apartament cu Jacob. Si asa vom scapa de grija "aia", am zis si l-am sarutat scurt.
-Stii ca tu inca nu ai imbatranit pentru mine, nu? Inca esti aceea Bella tanara.
-Nici tu nu esti altfel. Inca vad acei carlionti.
S-a apropiat de mine si si-a dat parul din ochi. Da. Inca avea plete. A zambit si m-a luat in brate.
-Te iubesc.
-Si eu te iubesc, i-am replicat.
-Pentru eternitate? a zis el, marindu-si ochiiz
-Pentru eternitate, am zis eu.

waiting for you // h.sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum