17

125 8 0
                                    

M-am trezit dimineata, confuz. Plapuma imi venea pe fata si nu vedeam decat putin din camera... Dupa ce ma mai dezmeticesc, imi dau plapuma de pe fata si ma uit langa mine in pat... Bella nu era. Ma dau jos repede din pat si imi pun ceva pe mine. Deschid usa, si ma indrept spre camera lui Niall.. Nu mai ciocan, intru direct. Inauntru erau, Niall, Zayn, Liam si Louis care se jucau cu Bella jocuri video.

-Harry!!! tipa Bella si se ridica de pe fotoliu.

S-a aruncat de gatul meu, strangandu-ma.

-Am crezut ca o sa dormi mai mult, asa ca am venit sa ma joc cu baietii, spuse ea, in timp ce baietii aprobau.

-Vii umpic pe hol? i-am zis.

-Sigur, raspunse Bella.

Am tras-o de mana, pe hol, unde am lipit-o de perete. Parul ei era bine aranjat, nu era machiata, iar bluza... Hmm... Era bluza mea! Cat ador ca o fata sa poarte bluza mea...

-Vreau sa-mi termin treaba, i-am replicat, impingand-o in perete si sarutand-o apasat.

Bella isi puse maninile in parul meu, iar mainile mele, veneau pe soldul ei. Buzele ei moi, aveau gust de strugurel. Cand m-am oprit din sarutat, am auzit un mic marait din gura ei.

Baietii au navalit pe hol, tipand.

-REPEDEEEEE!!!! tipa Zayn.

-Trebuie sa ne grabim!!!!!!!!!!!!!!! urla si Louis.

-Unde? am intrebat eu si Bella in acelasi timp, tinandu-ne in brate.

-LA X-FACTOR, porumbeilor!!!!!!!!! spusera toti.

-A,da, am uitat, am spus, trangand-o pe Bella dupa mine.

Am intrat in camera si m-am imbracat rapid. Bella era gata deja, cu geanta si tot.

-Esti gata? am intrebat, vazand-o cu peria de par in oglinda.

-Da, spuse ea, intorcandu-se.

Mi-am pus mana pe soldul ei si am sarutat-o linisit, pentru ultima oara inainte de marea finala. Nu mai pot sa astept.

Bella"s POV

Pe la ora 14 eram toti 6, in cladirea X-Factorului. Baietii erau toti la costum, iar eu aveam niste pantofi cu toc mic si o rochie pana la genunchi, neagra.

Harry ma tinea strans de mana. Baietii erau emotionati: Niall manca, cum era obisnuit pentru el, Zayn se uita in telefon, probabil pe post de oglinda, Liam se ruga, iar Louis se plimba de colo pana colo. Mai aveam umpic si intrau. Urmau sa cante melodia "Torn". O domnisoara intr-o rochie rosie veni si zise:

-Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne si Niall Horan?

-Da, au spus baietii adunandu-se.

-Urmati, spuse ea, linistit.

-O doamne, spuse Zayn si se prefacu ca lesina in bratele lui Niall.

Harry se intoarse spre mine si ma lua in brate. Imi sopti:

-Te iubesc, sa-mi tii pumnii, spuse el sarutandu-ma.

-Hai, duceti-va, va astept aici.

*dupa reprezentatie, cand cei 3 finalisti s-au aliniat si se afla locurile 3, 2 si 1 in aceasta ordine*

Ma aflam in culise, uitandu-ma pe un ecran mare, la scena.

-Iar pe locul 3 se afla, spuse prezentatorul, tinandu-ma in suspans.

-ONE DIRECTION!!!! spuse el, peste 5 min.

Sala rasuna de aplauze, juratii aplaudara, prezentatorul aplauda, iar baietii se luara in brate. Stiam ce inseamna locul 3. Un contract cu o casa de discuri, si .. celebritate. Dupa multumirile si aplauzele de rigoare, baietii se indreptara spre culise, plangand.

Harry ma cuprinse cu bratele si ma ridica in sus. Ma saruta scurt, ca sa pot apuca sa-i felicit si sa-i iau in brate pe toti... Cel mai tare plangea Louis, dar nu de suparare, ci de fericire.

-Ati fost incredibili, serios, am spus.

-Multumim, Bella, spuse Liam.

-Acum haide spre restaurant, spuse Harry, aranjandu-si sacoul.

-Ce....restaurant?? am intrebat.

-Harry a aranjat o seara pentru noi toti la un restaurant de lux, spuse Niall.

-Ce dragut, am zis, sarutandu-l pe Harry pe obraz.

-Cred ca merit mai mult, spuse el, zambind, malefic.

-Baietii, acoperiti-va ochii, le-am spus, si l-am sarutat pe Harry apasat.

Ce repede s-a intamplat totul..

waiting for you // h.sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum