Jennie---
Yine iğrenç bir pazartesi sabahı! Geç kaldım, şaşırdık mı? HAYIR! Koşarak okula gittim ve boş kalan bi sıraya oturdum.Lanet olsun! Chen mi?! Jungkook ona alev saçan gözleriyle bakıyordu. Aslında onu kıskandırmak hoşuma gitti ama Chen sinirimi bozuyor.
Sonunda teneffüs oldu ama ders boyunca Chen içime girdi. Zil çaldığı anda Jungkook' un bişey yapmaması için yanına uçtum.
Jungkook: bebeğim sen ne diye o itin yanına oturuyorsun!? Beni katil falan mı yapacaksın acaba!?
Tae: sakin ol Kook.
Jungkook: sakin olamam, Jennie!
Jennie: bak geç kaldığım için boş olan yere geçtim, farkında bile değildim.
Jungkook: bir daha o it herifin yanına oturmayacaksın!
Yoongi: tamam Jen benimle oturur.Jungkook sinir krizi geçirmenin eşeğinden dönmüştü ki benim salak kuzenim onun yanında oturmamı teklif etti. Jungkook beni kuzenimden bile kıskanabilecek kapasitede.
Jennie: Yoongi teşekkür ederim ama ben Lisa' yla otururum.
Lisa: ah eveeeet...Jungkook: Jen, öğle arasında beni bul.
Jennie: tamam...Öğlen arası gelene kadar aklım hep ondaydı. Benimle ne konuşacağını çok merak ediyorum.
Ben böyle düşünürken sırama bir kağıt geldi. Jungkook atmıştı.
Acil çıkış merdiveninde buluşalım.
Olumlu anlamda başımı salladım ve önüme döndüm. Ancak sırama başka bir not daha geldi. Bu beni şoka uğrattı çünkü not Chen tarafından yazılmıştı.
Seninle konuşmam gerek, çıkışta sırama gel.
Ona boş bakışlarla baktım ve notu Lisa' ya gösterdim. Yazışmaya başladık.
L: unnie bence hiç iyi şeyler olmayacak.
J: bencede ama merak ediyorum.
L: o zaman git bakalım ama Kook' a söyleme yoksa çocuğu gömer.
J: bence yüzyüze değil de mesaj atmasını istemeliyim.
L: sen çok zeki bi güzelsin bebek!
J: ah öyleyimdir sarışınım.Bay Lay: kim kıkırdıyor orda! Komik olan ne acaba!?
Tabii bizim götümüz yemedi cevap vermeye.
Teneffüste acil çıkışa doğru yürüdüm. Genelde burda yiyişenler ve üst katta sigara içenler oluyor. Eskiden buraya Kai ile gelirdim, ama baya oldu.
Gözlerimle insanları taradım. Köşede ellerini saçlarında gezdiren bir adet Jungkook görmem uzun sürmedi. Hemen onun yanına gittim. Burada yakın olmak kimsenin umrunda değildi. Bende ona arkadan sarıldım. Başta irkilsede ben olduğumu görünce yanağım ile dudağım arasındaki yeri öptü. Bu biraz huylandırsa da çok özel bir öpücüktü.
Jennie: ahh seni çok özlemişim.
Jungkook: bende Jen, bende...
Jennie: bak ben bilerek onun yanı-
Jungkook: buraya salakları konuşup zamanımızı harcamaya gelmedik bebeğim.
Jennie: peki.
Jungkook: tadını çıkaralım.Beni duvara bastırdı. Bedenim anında soğuk duvarla titredi. Ama bu kadar yakın olmamız beni ısıtıyordu. Alnını alnıma yasladı. Nefeslerimiz çarpışıyordu. Vücudunu bana yapıştırdı. Dudaklarıma dudaklarını bastırdı ve beni öpmeye başladı. Karşılık verdim ve nefesimiz kesilinceye kadar öpüştük. Koltuklardan birine geçtik ve beni üstüne oturttu. Sürtünmeye başladım ve beni daha çok kendine yapıştırdı. Kıyafetlerimiz üstümüzde olmasına rağmen zevkin doruklarındaydık.
Jungkook: ah ahhhhh.
Jennie: bu çok özel... aıhhhhhhh ııhhhh ahhhhhh!
Jungkook: bebeğim daha hızlı, daha hızlı!Yb geldi gençler!
Chen bunların peşini bırakmayacak ben size söyliiiiiim.
Hadi yine iyisiniz bakim. Spoiler kaptınız!
Bb sizi seviyorum 😘!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School jjk&kjn
RomanceTAMAMLANDI Jennie: ahh Kook, biraz hızlı mı gidiyoruz... Jungkook: seninleyken zamanı durduruyorum...