Bölüm 15

727 32 2
                                    

Jennie---

Sabah uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu ve yatağımdaydım (Ne kadar değişik dkydkhfhkdkd) .
Takmadım ve telefonumu elime aldım. Mesajları kontrol etmek için whatsapp e bakmaya başladım. Chen mesaj göndermiş. Ama okundu yazıyor. Acaba dün akşam içkiliyken mi açtım? Mesajlara girdim ve yazdıklarımı mantıklı bulmak üzereydim ki, biraz sert geldi. Yha ben Kook' la yatıyorum yazmak neyin kafası cidden lan!?

Utancımdan tepinirken başıma bir ağrı girdi. Yanımdaki ilaçları içtim. Ben etrafımda bu kadar düşünceli birini tanımıyorum şahsen.

Aşağıya indim ve Kook' u gördüm. Anlık bi şok yaşasam da, sevindim ve ona sarıldım.
Ama bana tedirgin bakıyordu 😣.

Jennie: ya Kook, dün gece içkiliyken Chen bana mesaj atmış, bende saçmalamışım iyice. Bunları ne düşünerek yazdım lan.
Jungkook: aaa bakabilir miyim?
Jennie: tabii ki de.

Jungkook---

Bu aralar şans şıçtığım doğrudur eheh. Bütün gerginliğimi attım üstümden lan!

Jennie: ah bu arada sen niye o kadar gergindin.

Sıçtın Kook çevir şu lafı...

Jungkook: istersen gerginliğimi yatakta giderebilirsin. -piç smile-
Jennie: yok almiim cnm.
Jungkook: pişman olmazsın bak.
Jennie: bu saatte mi?
Jungkook: akşam ok?
Jennie: hyr Kookie...
Jungkook: üf be!
Jennie: hadi hazırlan derse gidicez!
Jungkook: Jennie saat 6. 🙄
Jennie: benden daha süslüsün lan!

Harika bir insan olduğum için yb attım lslslslsksksks. Yb mi sevin. Kısa diye bana sövmeyin kdkdkdkdkdkd. Kabul kısa ama yazasım gelmiyoooooo.

Neyse ben söyliyeyim siz unutmadan, bildiğiniz şeyler zaten. Oy ve yorum baş tacımız. Eksik etmeyelim. Sevenleri ayırmayalım. Artı olarak beni arkadaşlarınıza önerin kiiiiiiii daha çok kişi Jenkook shiplesin.

Bb, sizi seviyorum 😘.

School jjk&kjnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin