2 hafta sonra
Jennie---
Yaşadığımız gereksiz ve bi o kadar da boş olayın ardından iki hafta geçti. Şu an günler ve geceler olması gerektiği gibi. Mezuniyet günü yaklaşıyor. Biraz gerilsem de artık gerçekten gerçek yetişkinler olduk.Jimin bize baya çektirdi. Külesi yaptı bizi. Ta ki biz kış uykusundan uyanana kadar. Salak bileğini ilgi görmek için burkmuş! Beynin olması gereken yerde ne var acaba? Rose olabilir ldldkdkkd. Çünkü bu süreçte baya yakınlaştılar.
Chen kendine uğraşacak başka bir kız bulamayınca ona bi kezban ayarladım. Şu an mutlular. Yani Kook, ben, Chen ve kezban sevgilisi ksksksksksk.
Lisa ile hâlâ dans ediyoruz. Özel partilere ve festivallere katılıp performans sergiliyoruz. Ayrıca bana bazı markalardan teklif geldi. Bir kaç dergi kapağına çıktım. Ama sanırım akademik olarak farklı bir yol çizeceğim.
Kook tatile gideceğimizi söyledi. Başta tedirgin olsamda kabul ettim. Diğerleri ile çok eğlenceli bir tatil olacak!
Diplomalarımızı aldıktan sonra eğlenmeye gittik. Onlar beni mutlu ediyor...
Okula ne kadar lanet okusamda, eğer okul olmasaydı bu muhteşem insanlarla tanışamayacaktım.
Teşekkürler...
Biraz ani oldu farkındayım, özür dilerim... Kitabımı okuduğunuz için her birinize teşekkür ederim. 💛 Sizi tanımasamda çok sevdim. Biraz veda gibi oldu ama... aklımda yeni ve hiç karşılaşmadığım bir kurgu var. Umarım bu kitaba gösterdiğiniz ilgiyi yeni kitabıma ve diğer kitaplarıma da gösterirsiniz... Beni bekleyin!
💛 şuraya bi sarı kalp koyak...
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School jjk&kjn
RomansaTAMAMLANDI Jennie: ahh Kook, biraz hızlı mı gidiyoruz... Jungkook: seninleyken zamanı durduruyorum...