Bölüm 13

787 26 4
                                    

Jennie---

İşimizi bitirdik ve sınıfa doğru yürümeye başladık. Bir de ne görelim Lisa ve Tae acil çıkıştaki masanın üzerinde sevişiyorlar.

Siktir!

Kook' la hemen koşarak kaçtık ve derse girdik. Bu sefer onun yanında oturdum. Tae' nin kitaplarını da Lisa' nın yanına fırlattık.

Ders güzel geçiyordu ki Chen mesaj attı.

Beni unutma Jen.

Bu çocuk artık sinir olmaya başladı. Cevap yazdım.

Üzgünüm Chen ama okul çıkışında acil bi işim çıktı. Bana akşam mesaj olarak yaz.

Bana baktı ve buruk bir gülümseme sundu. Olumlu anlamda başını salladı.

Akşam oluyordu ve hazırlanıp Lisa' nın yanına gittim. Arkadaş çevremiz olarak minik bir parti verecekti. Sevdiğim herkes oradaydı. Jisoo, Rose, Jimin, Tae, Jin, Jungkook, Yoongi.

Dc oynamayı teklif ettiler ama bana çok ergen işi geldi. Bunun için şu oyunu tavsiye ettim. (Bunun bir ismi vardı ama hatırlamıyorum, o nedenle oyunu anlatacağım.)

Herkes sırayla yaptığı ve yapmadığı bir şeyi söylüyor. Eğer bunu yapan varsa shot atıyor. Tekila ile. Bence daha eğlenceli. -piç smile-

Jin: ben hiç +18 video izlemedim.

Hadi ama! Jin hyung dışındaki herkes shot attı.

Lisa: ben hiç çıplak yüzmedim.

Sırasıyla ben ve Yoongi shot attık.

Jisoo: oha.
Jungkook: beraber mi?
Jennie: kampa gitmiştik ve Yoongi' yle göle girmiştik.
Yoongi: Ocak ayı olduğu için kimse mayo getirmemişti.
Lisa: yok artık.

Jungkook---

Eğleniyorduk. O sırada kızlar lavaboya gittiler. Erkeklerse bahçeye çıktılar. Ben de tam onların arkasından gidecekken Jennie' nin telefonuna mesaj geldi. Başta siktir et desem de merakıma yenik düştüm ve mesajı açtım.

Salak Chen: sana söyleyeceğim şey şuydu Jennie...
Salak Chen: seni seviyorum.
Salak Chen: o it Kook ile çok yakınsın biliyorum ama bu beni sevmen için bir engel değil.
Salak Chen: cevabını bekliyorum. 💕

Salak bide kalp koymuş ya! Aslında bu doğru değil ama Jennie olsa bunu yapardı dedim ve cevap yazdım.

Jennie: HAYIR
Salak Chen: ama bize bi şans versen?
Jennie: olmaz çünkü ben Kook ile sevgiliyim. Ayrıca onu çok seviyorum ve o senden daha yakışıklı, karizmatik ve iyi biri.
Salak Chen: bunları sen yazıyor olamazsın Jen. Sen o kadar duygusuz değilsin.

Siktir siktir siktir...

Jennie: bak ben onunla yatıyorum.
Salak Chen: bence fikrin değişecek. O zamana kadar bekliyor olacağım.

Görüldü 23:47

Nasıl olsa Jennie gelince söylerim. O da uzak durur.

Gençler buyurun yb!
Size bir müjde veriyorum hazır olun!
Yeni bir kitaba başladım. Adı white wine (yani beyaz şarap).
O kitabı yayınlamam için bir kitabımın bitmesi gerekiyor. Kısa bir kitap olacak zaten. Daha dramatik ve duygu dolu. Ama yetişkin içerik butonuna bastım haberiniz olsun kdkdkdkkdsl.
18 Bölüm yazdım ama kısalar. Umarım beğenirsiniz.

Bu arada sizce kitabı şimdi paylaşayım mı? Yoksa bir kitabımın bitmesini mi bekleyeyim?

Bitecek kitap bu olur diye düşünmüştüm çünkü diğer kitabımdan daha önce yazmaya başladım. Ama burada olaylar hareketlenmeye başladı onun için diğeri bitecek gibi görünüyor.

Sizi seviyorum 😘.

School jjk&kjnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin