Bölüm 1

24 1 0
                                    

Bölüm 1- Anlaşılmayan Rüya

Okul gezisindeydik. Gri eski bir arabanın içinde gidiyorduk. Arka koltuklardan birinde o oturuyordu mavi gözleri o kadar güzeldi ki baktıkça tekrar bakasım geliyordu. Gülümseyince gülümseyesim geliyordu. O kim mi? O Murat.

İlkokul bittikten sonra ben ortaokula aynı okulda devam ettim ama Murat daha iyi bir eğitim alma düşüncesiyle özel okula gitmişti. O gittikten sonra daha küçük olmama rağmen eksikliğini içimde hissetmiştim. 23 Nisan'da gelirdi kardeşini izlemeye onu görünce içim bi tuhaf olur heyecandan ne yapacağımı bilemez sırıtmaya başlardım. Ümidimi kesmiştim olmaz aramızda birşey dedim, aynı liseye düştük. Gerçi hala olmamıştı ama Allah'tan ümit kesilmez.

Bir süre Murat'ı izledim önüme döndüğümde dikiz aynasında birinin beni izlediğini fark ettim. Kaşlarını çatmıştı keskin yüz hatları ve yeşilimsi gözleriyle bana bakıyordu. Gezinin kalanında sürekli beni izlemişti.

Yavaşça gözlerimi açtım. Birkaç dakika ne oluyor ya kafasını yaşadıktan sonra yatakta oturur pozisyona geldim.Değişik bir rüyaydı bu adamı daha önce gördüğümü sanmıyordum. Genelde uyandıktan sonra rüyalarımı hatırlayamazdım ama bu sefer o adamın korkutucu suratı gözümün önünden gitmiyordu. Büyük ihtimalle takip ediliyormuş gibi hissedicektim.

7. sınıfa giderken dershane dönüşü bir adam görmüştüm. İri yarı bir vücudu vardı. Kaşlarını çatmış bana baktı bir süre sonra arabaya binip gitti. O günden sonra yaklaşık bir ay boyunca takip edildiğimi hissetmiştim.

Yataktan kalkıp mutfağa girdim ve su aldım babam masada kahvaltı ediyordu. Saatin 7.40 olduğunu gördüm.  Tuvalette işlerimi halledip babamın yanına kahvaltıya oturdum. Annem çocuk yaşta çalışıp emekli olmuştu. Babam çalışıyordu. Babam kahvaltısını bitirip işe gitti.

15 dakika sonra kahvaltımı  bitirip giyindim servisi beklemeye başladım. O sırada en yakın arkadaşım Eylül'den mesaj geldi.

Bir Dost : Hazır mısın bea!

Havva : Evet Eylül hazırım bekliyorum. Birazdan gelirsiniz zaten hadi yazma.

Bir Dost : Tamam bea!

Telefonu cebime koyup uyuklamaya başladım. Birkaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi ben bu kıza az önce demedim mi yazma diye. Telefona baktığımda mesajın bilinmeyen numaradan geldiğini gördüm.

Bilinmeyen Numara : Merhaba en sevdiğim resmin en sevdiğim boyası.

Bilinmeyen Numara: Biraz tuhaf oldu ama girişe çok takılma gelişmede düzeltiriz.

Havva : Kimsin?

Bilinmeyen Numara : Ben Sherlock.

Mesaja dalmışken  düşündüm nasıl bir işsiz böyle birşey yapar ki ne gerek vardı böyle birşeye?

Servis geldiğinde Eylül'ün yanına oturdum kısa bir selamdan sonra telefonuna bakmaya başladı. Yan tarafta oturan Murat dikkatimi çekti. Her zamanki gibi yakışıklıydı jöleli saçları özenle taranmıştı. Herkes ayrı bir kafadaydı bende Sherlock'a yazmaya karar verdim. Evet, telefonuma Sherlock diye kaydetmiştim. Çünkü neden olmasın.

Havva : Bu durumda bende Doktor Watson mı oluyorum?

Sherlock : Hayır, sen sevdiğim kadın oluyorsun.

1.Bölüm Sonu





Rüyamdaki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin