SELAAM BEN GELDİM. Sırf Jikook'u fazla uzatmamak için bu bölüme jikook'a kadar olan bölümü sığdırdım djakmdkakdk tam 3670 kelime. Biraz sıkılabilirsiniz belki de o yüzden affınıza sığınıyorum. Jungkook'un hayatını bölüm bölüm yazıyorum bu rahatsız edici değil dimi lütfen görüşlerinizi bana bildirin. Ona göre düzeltmeler yapayım. Sizi çok love 💜
TwentyOne:
Jdjakdkakskdk bu shoptan sonra artık YUNTAE shipliyorum.
Jungkook'un keyfi yerindeydi. İşleri istedikleri gibi gitmiş Twentyone iki haftada yeni şarkılarını çıkarmıştı. Ve şarkı yayınlanır yayınlanmaz zirveye oturmuştu. Jungkook
gururlu bir şekilde şirkete girip odasına doğru adımlarken menajeri onu durdurdu.
"Müdür bey, besteci geldi ama dinlemiyor beni. Bizim odaya aldım, sizinle konuşmak istiyor."Jungkook'un, duyduğu sözler karşısında gülen ifadesi gitmiş yerini sinirli bir yüz ifadesi almıştı. 'Aishhh' diyerek adımlarını menajerin odasına çevirdi.
"Kapatın kapıyı"Jungkook, üçlü koltukta oturan başını yere eğmiş genç çocuğu gördü. Çocuk o kadar dalgındı ki, kendisinin odaya girdiğini fark etmemişti bile.
"Neden geldin?"Küçük, duyduğu sesle birlikte başını kaldırarak Jungkook'a baktıktan sonra, çok geçmeden cüretkar bir tonda konuşmaya başladı.
"Last Stop benim şarkım. Taehyung bestelemedi onu, ben yaptım. Sözde beni o şarkıyla sanatçı yapacaktınız. Şimdi ise Twentyone, bestesi ve sözleri bana ait şarkıyla zirveye yerleşmiş bile. Lütfen bestemi bana geri verin. Bu yaptığınız haksızlık."Jungkook çocuğun tepkileri karşısında sakin kalmaya çalışarak "Sana iyi davrandım ama, şimdi neden bana böyle tepki gösteriyorsun?" diye sordu.
Her şeyi parayla halledebileceğini düşünüyordu genç müdür. Dünyanın parayla döndüğüne inanıyordu. Duygu, o da neydi? Ne işe yarardı? Hiç bilmiyordu. Bu sektör onu bir yandan iyi bir mevkiye getirirken bir yandan da farkettirmeden, duygusuz ve acımasız bir insana dönüştürmüştü.
Öfkeden kızarmış yüzüyle Jungkook'a dönüp konuştu besteci çocuk
"Para mı olay?" Bu
soruyu sorduktan sonra cebinden çıkardığı para dolu zarfı Jungkook'a uzattı.
"Alın bunu geri. Zaten payıma düşeni almıştım ben. Niye sonradan bunları yolladınız ki?"Jungkook sinirden kafasını iki eli arasına alıp 'Offf' diye bağırdıktan sonra aynı ses tonuyla 'Cidden boğdun beni' dedi.
Ezici bakışlarıyla çocuğu süzerken devam etti sözlerine.
" Bak! Senin kiranı ödemen gerekmiyor muydu? Çatı katı evinin kirası hâni. Bu parayla onu ödemekle kalmaz daha iyi bir yere bile taşınırsın. Üstüne bir iki kıyafet de alırsın."İşaret parmağını çocuğun kıyafetlerine doğrultup ''Nasıl olur da koca bir sene aynı şeyi giyebilirsin?'' dedi.
Ama çocuk söylenilenleri hiç umursamıyor gibiydi. "Bu şarkı için her şeyimi adadım ben. Benim şarkım o. Lütfen geri verin onu bana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seukinsip | Jikook
Fanfiction- Genç müdür Jeon'un yok olmak istediği noktada başlamıştı her şey.. Jimin'in sesi, Jungkook'un yok olmuş hayatını yeniden başlangıç çizgisine getirmişti. U: Jimin S: Jungkook Seukinsip'in anlamı: Ten temasından doğan duygusal bağlanma. Başlangıç...