Tocmai am postat ultimele capitole scrise în ciorne la cărțile neterminate pe care le am (Nopți la Mocha Joe's, When it's over II, Saturn's playlists) pentru că...părăsesc wattpad.
Poate că ați observat sau poate că nu, dar în ultimele zile nu am fost activă deloc pentru că am stat sa mă gândesc la decizia asta permanentă. Și a fost greu de luat, credeți-mă, dar nimic nu mă mai poate face să mă răzgândesc acum.
Sunt multe motive pentru care fac asta. Și sa spun de faptul că mă simt o "scriitoare" slabă nu cred ca mai e nevoie. Aveam atâtea cărți în plan, dar pur și simplu simțeam ca nu pot sa le scriu. Totuși, motivul principal pentru care mă retrag este altul. Sunt unele lucruri legate de mine pe care nimeni nu o sa le înțeleagă vreodată. Cred ca nici măcar eu. Și nu, nu e vreo drama adolescentină. E ceva important și atât de complicat încât dacă cineva va reuși vreodată sa rezolve problema asta, aceea voi fi eu, pe cont propriu.
Nu prea mă pricep sa creez relații cu alte persoane. Încă încerc sa îmi dau seama de ce devin mereu atât de singuratică. Oricum, nu cred ca va interesează asta.
Am crescut pe wattpad. Și am întâlnit niște persoane speciale, pe care acum le dezamăgesc cu mesajul ăsta. Și chiar regret...
Regret și că nu voi termina niciodată "Nopți la Mocha Joe's" și "When it's over II"...sunt niște cărți foarte importante pentru mine.
Nu știu dacă sa îmi șterg contul, împreună cu toate cărțile. Probabil ca nu voi face asta, căci poate, cineva, vreodată va da de una dintre lucrările mele, o va citi și va spune "Oh! Nu e chiar atât de rea". Sau poate ca nu. Poate că asta nu o sa se întâmple și Saturn o sa fie doar o amintire a unei fete cu un oarecare potențial, dar cu o minte prea încurcată.
Asta a fost. De mâine eu nu o sa mai fiu aici, așa ca...Dacă cineva simte nevoia sa își ia rămas bun în privat, cred ca acum e momentul, căci sunt în prag de plecare.
Mi-a plăcut sa fiu Saturn a voastră. Aveți grija de voi.
CITEȘTI
When It's Over II
Teen FictionVolumul 2 al cărții "When It's Over" o aduce de data aceasta în prim plan pe Silver, o adolescentă dificilă și complicată, care suferă de tulburări bipolare. Feministă și puțin antisocială, fata nu obișnuiește să își complice viața în mod normal, pr...