Ne yaptın Yağmur

14 1 0
                                    

-Arkanda

Eceyle birbirimize bakıp arkamıza döndük ve ne olsun tabiki hiçbir şey. Sonra o kadın kızı bize doğru itip
- Haydi git arkadaşlarınla oyna
Dedi

Ya bir insan kızını nasıl kolundan tutup hızla Savura bilirdi ki.
Kız yanımıza geldi. Ben hemen Sena yı aradım.  Ve dışarı gelmesini söyledim. Aradan 10 dk sonra kızın adının Yağmur olduğunu öğrendik.

ben -Yağmur diyince aklıma geldi. Havuzu yeni doldurdular hem havada sıcak haydi havuza girelim.

herkes "yağmur dışında" - Evetttt.
ben -Yağmur sen neden gelmiyorsun?
yağmur -Havuzda bir ceset varken nasıl havuza girelim.
Diye bağırdı. Ece, Sena ve ben birbirimize bakıp ne diyo bu anlamına gelen bir surat sıfatı yaptık. Sonra

ben -Yağmurcuğum hadi sen annenin yanına git.
dedim
yağmur -O benim annem değil benim annem havuzda ÖLÜ, babam sürekli etrafimda ama ona dokunamıyorum Çünkü... Çünkü onlar ölü onları Gözcü  öldürdü.!!!!!
Diye bağırdı. Biz birbirimize baktık ve güldük. Ama Yağmur çok ciddi bir şekilde
- Siz gülmeye devam edin. Gözcü arkadaşıma söyleyecem,aranizdan birinin rüyasına girecem.  Ve o kişi sensin Deren!!!!!!

Dedi ve eve koştu.

                                                      ~ 5 saat sonra ~

Saat 11 olmuştu. Ve benim yatma saatim gelmişti. Yattım cipsler bana bakıyordu. Artık yarın napalım. Uykuya daldığım gibi bir kadın ve bir adam gördüm. Yüzü  gözükmeyen bir adam vardı. O kadını bir havuzda boğuyordu.  Sonra o adam diğer adamı bizim sitedeki o evin önünde bıçaklıyordu. İkiside öldü. Sonra birden Yağmuru gördüm bana artık sende bizdensin Deren. Artık sende gözcüsün Deren . Dedi.

GözcüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin