Artık sizdenim. Bende bir gözcüyüm. Bende seni görebilirim!!

16 2 0
                                    

Hemen uyandım. Koşarak saate baktım saat gecenin 3 idi. Mutfağa gittip su içtim. Aklımda deli sorular vardı. Tam annemin yanında gidecekken telefonuma mesaj geldi.
Bir gruptan gelmişti grubun adı The Wacher idi . Gizli numaralar bana kendilerini tanıtıyordu. Selin,Mert,Ayşe ve Deniz sonra bir isim dikkatimi çekti. Yağmur... Yağmur Pekdemir. Birden aydınlandım acaba bu bizim Yağmur muydu? Selin beni toplanma yerine yani Yıllardır kullanılmayan bir Otele çağırmıştı.
Altınada bişey olmayacağını ve diğerlerlerinin orda olduğunu söylemişti. Açıkcası bu daha korkunçtu ama merak etmiştim. Pembe pofuduk kazağımın altına kotumu giydim, çizmelerimi bağladım, montumun fermuarını çektim ve bisikletime bindim.  Yola çıktım . 5 dakikalık yolun ardından otele vardım. Otelin çok fazla eski gözükmüyordu. İçeri girdim. Cızırdayan kapı sesi ayak seslerimi bastırıyordu.
İçerisi karanlıktı, sadece bir mum vardı. Sonra bişey olmaya başladı karanlık yerleri aydınlık görebiliyordum. Gözcü olduğuma inanmamıştım, ama artık inanıyorum.
Sonra Işık'lar açıldı. Yağmur'u ve tanımadığım 4 kişiyi daha gördüm. Bana kendilerini tanıttılar. Selin kahverengi saçlı ela gözlü bir kızdı. Deniz yeşil gözlü kumral saçlıydı, Mertle Ayşe kahverengi gözlü siyah saçlıydı. Yağmuru biliyorsunuz zaten. Ve bende mavi gözlü kumral saçlı bir kızdım.
Dikkatimi çeken birşey vardı. Kapşonlu kırmızı bil hırka giymişti, hırkanın arkasındaysa göz resmî vardı. Mert denen çoçuk bana hırkayı attı ve  otur dedi. 

selin - Sana anlatacağımız şeyler var Deren ilk olarak karanlıkta iyi görürsün buna kedi gözü denir. İkinci olarak ise istediğin yere ışınlanabilirsin. Ama hırkanı giymelisin.
ben - AA tamam
selin -   O zaman nasıl ışınlanırsın gösterelim. İlk olarak ışınlanmak için Gözcüler için hepimiz için diye bağırman lazım.

Dedi, bunlara inanmıyordum ama denemek zorundaydım denemeden önce Mert bana dikkat et geri dönerken aynı şeyleri söyle ve insanların olmadığı yere ışınlan dedi. Tamam  dedim. Ve o kelimeyi söyledim. Gözcüler için hepimiz için. Işınlanmıştım ama yıl 2042 ye ışınlanmıştım ve o da ne AAAAAAAA!!!!!

GözcüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin