33 2 5
                                    

   Çocukluğumdan beri kar tanelerini çok severim. Her biri eşsiz ve güzel,  hiç biri birbirinin aynı değil. Şahsen kar tanelerini insanlara benzetirim. Sadece bazı kişilerin içi güzelken bazı kişilerin dışı güzel. Küçükken öğretmenimiz hiç bir kar tanesi başka bir kar tanesiyle aynı değil diyince, onları çok sevmiştim, bağlanmıştım.
Kışın ortalarında olmamıza rağmen dışarıda güneş vardı. Buda benim dışarı çıkma isteğimin çoğalmasına neden oluyodu. En son kışın dışarı çıktığımda ateşlendiğimden. Bir daha dışarı çıkmaya cesaret edememiştim. Kış aylarını , özellikle kar tanelerini ne kadar sevsemde, pek dışarı çıkmaz evde kahve yudumlarken kitap okurdum. Bir kaç gün önce kahvem bitmişti bu beni ne kadar üzsede dışarı çıkmak için bir fırsatım vardı ve ben onu şimdi değerlendirecektim. Kalın bir kot pantolonla yine kalın bir kazak giyiverdim. Turuncu kabanımı , beyaz yün şapka ve atkımıda takınca hasta olmıycağıma emin oldum. Biraz para alarak evden çıktım. Evden çıkmamla kar yağmaya başladı ve bu beni dahada mutlu etti. Kar tanelerinin üstüme düşmesini seviyordum, fazlasıyla. Bir kaç dakikaya kalmadan alt mahalledeki bakkala varmıştım. Son bir kahve kaldığnı görünce aceleyle kahveyi alacakken görüş açıma başka bir el girdi ve kahveyi aldı. Fakat kahveyi alan kişiye birşey diyemedim, diyemezdimde zaten. Çünkü ben konuşma engelliydim...

Kar Tanesi(ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin