Eleanor

39 3 2
                                    


Harry:

Harry stále čakal na odpoveď aj keď to bolo zrejme zbytočné. Z Louisovho pohľadu bolo jasné, že vedel o tom, že Harry obhajuje manželku jeho klienta.

Harry toho všetkého mal už dosť, nemohol zniesť to ticho a ani to, že Louisovi niečo zrejme urobil a nevie čo. Zdvihol sa a odišiel. Louis len bezmocne prihliadal na to ako Harry odchádza.


Louis:

Po včerajšej večeri s Harrym bol úplne mimo. Zabudol snáď Harry ako veľmi ho miloval predtým ako prišla Kendall? Harryho bývalá frajerka, ktorá Louisa nenávidela odjakživa, nikdy však nevedel, že s ňou Harry niečo mal, ale Kendall mu to po Harryho odchode povedala.

-

Dnes mal Louis vyzdvihnúť Eleanor - svoju snúbenicu z letiska. Nedalo sa povedať, že je zrovna šťastím bez seba ale vedel, že rodičom urobí radosť keď ju vezme so sebou. Ako hovorila Louisova mama bola to dokonalá partia, jej rodičia boli takisto právnici a keby sa on a Eleano dali dokopy tak by to znamenalo že sa ich firmy spoja a vytvoria dokonale impérium, ktorému by nemohla konkurovať ani Harryho rodina. Louis sa Harrymu nechcel pomstiť ani nič iné, ale Louisovi rodičia stále pociťovali zradu od Harryho rodičov počas toho ako boli ich zamestnancami. Bola to stará rodina história, ktorej mal Louis už po krk.

Louis zbadal Eleanor na letisku a šiel jej vziať kufre, podobne ako Harry jemu pred dvomi dňami. Eleanor neustála rozprávala o svojej ceste a ako veľmi sa teší na to, že je s Louisom konečne vo Florencii. Louis ju síce mal rád, ale bral ju skôr ako povinnosť, čo sa však nedalo povedať o Eleanor, ktorá ho milovala viac ako by Louis dokázal uniesť.

„Láska? Čo keby sme išli navštíviť Harryho? To je ten tvoj kamarát z detstva, o ktorom si stále rozprával, však? Strašne by som ho chcela spoznať."

„Neviem či to budem teraz možné, včera som s ním bol a trochu sme sa pohádali, tak neviem či sa bude chcieť stretnúť."

„Ale no tak, som si istá, že to nejak vyriešite, veď ste sa už tak dlho nevideli a okrem toho som ho chcela požiadať aby nám poradil ohľadom nejakej lokality, kde by sme mohli mať svadbu, čo povieš?" Louisovi zabehlo a prišlo mu zle, to že je jeho snúbenica ešte neznamená že si ju musí nutne brať. A prečo Harry? Prečo ho chce tak veľmi spoznať?

„Myslím, že si určite na to môžeme niekoho najať, kto nám pomôže so svadbou a okrem toho to neponáhľa."

„No ja som rozmýšľala nad svadbou ešte toto leto, prebrala som sa už aj s tvojou mamou a tá bola nadšená. Louis sa snažil Eleanor presvedčiť o tom, že svadba sa plánuje viac ako mesiac, ale Eleanor bola už rozhodnutá.


Harry:

Nedokázal som tomu uveriť, stále som sa spamätával z toho čo Louis urobil. A z toho čo som ja urobil jemu, aj keď neviem o čo išlo. Naozaj sme len kamaráti? Sme predsa viac, aspoň sme boli.

Ubehlo už pár dni a Harry nemohol spávať, tak veľmi myslel na to čo sa stalo medzi ním a Louisom predtým ako odišiel do Florencie. Dnes mal príležitosť to zistiť. Dnes bolo totiž prvé súdne pojednávanie v prípade Lombardi vs Lombardiova alias Styles vs Louis. Harrymu na súde robil spoločnosť Liam. Spolupracoval s ním a spolu viedli prípad, zatiaľ čo s Louisom bola nejaká žena, bruneta s hnedými očami, vypadala dosť mladá.

Po skončení pojednávania chcel Harry hovoriť s Lousiom ale napadlo ho, že Liam by týmto nápadom nebol zrejme nadšený, rozhodol sa, že mu napíše keď príde domov, ale po ceste do auta ho zastavila tá bruneta od Louisa.

„Prepáčte vy ste Harry? Harry Styles?

„Áno potrebuje niečo?"

„Ja som Eleanor – Louisova snúbenica, Louis ma vám už určite spomínal.

„Áno spomínal." žiaľ pomyslel si Harry

„Chcela som sa vás spýtať či by ste nemali čas na také menšie stretnutie dnes večer u nás? Už nebýva v hoteli lebo som chcela súkromie tak sme si prenajali jednu vilu hneď pri meste, je tam krásne."

„Neviem či je vhodné sa takto stretávať, keď na súde stojíme proti sebe." posledná vec, ktorú Harry chcel bolo stretnúť sa s Louisovou snúbenicou v ich novej krásnej vile.

„Ale prosím vás, nikto sa to nedozviem a o práci výhradne s Louis doma nehovoríme, tak čo poviete platí?"

Eleanor ani nečakala na odpoveď a s nadšením to šla oznámiť Louisovi, ktorý skoro dostal infarkt. Nedokázal uveriť tomu, že Harry na niečo takéto kývol a Harry asi tiež nie. 




Pozn. autora 

Ahojteee!

Bola by som neskutočne rada aspoň za jeden komentár pod touto časťou. Veľmi by som chcela poznať váš názor :))

labyork  ♡ 

Žiť budeme zajtraWhere stories live. Discover now