Nie sme kamaráti

67 3 0
                                    

Harry:

Harry si skúsil asi milión vecí, chcel vypadať čo najlepšie. Chcel ukázať Louisovi o čo prišiel. Nakoniec sa rozhodol pre voľnú košeľu rozopnutú do polovičky a úzke čierne nohavice. Mal rozcuchané vlasy a čelenku, ani nevie prečo si ju dal ale prišlo mu to sexy.

Harry zaklopal na dvere a otvorila mu nejaká slúžka, nečakal, že si Eleanor stihla za tých pár dní čo tu je najať slúžku.

„Vitaj Harry, tak rada ťa vidím." Chytila Eleanor Harryho za ruku a odvliekla ho na záhradu, kde už bolo prestreté pre troch. A bol tam aj Louis.

Louis:

Harry vypadal neodolateľne, inak ako v tom obleku. Fúkalo takže niekedy Harryho košeľa zmenila smer a videl tak Harryho bradavku a tetovania, ani nevedel, že nejaké má. Teda okrem jedného, keď mal Harry 16 dal si vytetovať loď a Louis kompas, bolo to ich prvé tetovanie a Louisove posledné. Louis ním bol úplne úchvatný, tá čelenka, džínsy, oči, tetovania... Jednoducho dokonalosť. Nemohol ho prestať hypnotizovať očami. Harry sedel priamo proti nemu a Eleanor vedľa neho. Počas celej večere venoval Eleanor asi 1% svojej pozornosti, zvyšok patril Harrymu.

„Harry tak ma napadlo či by si nevedel o nejakom peknom mieste tu vo Florencii, kde by sa mohla konať svadba?" povedala Eleanor s nadšením, zrejme ani nevedela čo týmto spôsobila.

„Svadba?" spýtal sa neveriacky Harry. Louis poznal ten tón, bol to tón zúfalstva, smútku, hnevu a hlavne prekvapenia.

Áno svadba, vieš ja a Louis by sme sa chceli zobrať už toto leto a tu vo Florencii." Eleanor chytila Louisa z ruku a s láskou mu hľadala do očí, zatiaľ čo Louis sledoval Harryho oči plne smútku a možno blížiaceho sa plaču.

Harry sa zrazu zdvihol a so slovami, že ešte musí ísť niečo vybaviť do práce a že na to úplne zabudol, začal utekať a Louis za ním. Ani nevedel čo ho to popadlo, ale nemohol sa dívať ako sa Harry takto trápi.

„HARRY ČAKAJ, PROSÍM ŤA STOJ!!" kričal Louis na Harryho, ale ten nereagoval. Ubehol ešte pár metrov kým konečne Harryho zastavil, chytil ho za ruku a sledoval jeho plačom zaliate oči.

„Harry prosím ťa neplač, nie kvôli tomuto..." Harry sa zrazu vytrhol z Louisových rúk.

„A kvôli čomu inému Louis? Ty to nechápeš, nikdy si to nechápal a nikdy nepochopíš."

„Ale čo Harry?"

„Že my dvaja sme nikdy neboli a ani nikdy nebudeme kamaráti." Harry dopovedal vetu a zmizol. Louis to nechápal, bol to predsa Harry kto ho opustil kvôli Kendall. 



Pozn. autora

Áno viem, že sa budem opakovať ale znova by som vás chcela veľmi pekne poprosiť o hodnotenie – komentár :))

Viem síce, že táto časť je kratšia, ale presne takúto som ju chcela. Je to také ticho pred búrkou, takže sa máte na čo tešiť :D 

labyork 

Žiť budeme zajtraWhere stories live. Discover now